قيمت روز گوشی شیائومی 16 شهریور 1401 / معرفی پرفروش ترین گوشی شیائومی؛ ردمی نوت 11 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اعضای زیادی دارد، این گوشی همچنین در دو مدل پشتیبانی از 5G و فورجی عرضه شده است. شیائومی در تولید این گوشی، تلاش کرده تا با این خانواده، تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد، از همین رو این گوشی به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی طراحی ردمی نوت 11 پرو 5G را نسبت به نسل قبل تغییر داده و از فریم و پنل پشتی خمیده به حالت کاملاً تخت روی آورده است. این گوشی در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی عرضه می‌شود. نمای پشت شاهد ماژول دوربین مستطیلی بزرگ دوطبقه هستیم. طبقه بالایی میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در طبقه پایین چهار حلقه جا گرفته‌اند.

روی فریم مات و مسطح گوشی اجزای مختلفی حضور دارند که مهم‌ترین آنها جک هدفون روی لبه بالایی است. این در برابر سامسونگ برای شیائومی یک امتیاز است؛ چراکه نشان می‌دهد کاربران میان‌رده‌های آن هنوز می‌توانند از خرید هدفون بی‌سیم را به تعویق بیندازند.

از نمای روبرو نمایشگر بزرگ گوشی حاشیه‌های نسبتا باریکی دارد. دوربین سلفی داخل حفره‌ای کوچک درون نمایشگر قرار گرفته است. ردمی نوت 11 پرو 5G با ۲۰۲ گرم وزن و ۸.۱ میلی‌متر ضخامت، گوشی سبک‌وزنی محسوب نمی‌شود اما به‌خاطر طراحی مناسب و فریم پهن، خوش‌دست است.

آریاک سفر

استفاده از پنل شیشه‌ای در پشت بدنه، روکش محافظ گوریلا گلس ۵ روی نمایشگر و فریم پلاستیکی مات، ردمی نوت 11 پرو 5G را به یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است.

برگ برنده ردمی نوت 11 پرو در دست نمایشگر

نمایشگر ردمی نوت 11 پرو 5G  از پنل سوپر امولد ۶.۶۷ اینچی ساخت سامسونگ بهره می‌برد. رزولوشن فول اچ‌دی و تراکم ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ، تضمین می‌کند که انواع محتوا را با کیفیت عالی قابل مشاهده باشند. نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی نیز رابط کاربری زیبای شیائومی را به روان‌ترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. در هر حال، روشنایی نمایشگر ردمی نوت 11 پرو 5G تمام شرایط نوری را به‌خوبی جواب می‌دهد و حتی می‌توان در فضای خارجی پرنور نیز به‌راحتی با گوشی کار کرد.

ردمی نوت 11 پرو 5G با رابط کاربری جدید شیائومی یعنی MIUI 13 عرضه شده اما همچنان از اندروید 11 استفاده می‌کند. همچنین این گوشی، با تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 695 عرضه شده است. این چیپست از پردازنده ۸ هسته‌ای با ۲ هسته پرقدرت ۲.۲ گیگاهرتزی و ۶ هسته کم‌مصرف ۱.۸ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. ۶/۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز این چیپ را همراهی می‌کنند.

شیائومی از همان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نسل قبل در این گوشی استفاده کرده و دوربین اولتراواید نیز تغییری نکرده، اما متأسفانه دوربین ماکرو حرفه‌ای نسل قبل جای خود را به دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی داده است. از دوربین عمق‌سنج نیز خبری نیست. دوربین سلفی آن نیز دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

به طور کلی، آنطور که به نظر می‌رسد این گوشی شیائومی ارزش خرید بالایی دارد و کاربران با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانند از امکانات خوبی بهره‌مند شوند. در ادامه قیمت دیگر گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز