قهرمان مشهور بدنسازی جهان ویلچر نشین شد

رونی کلمن که سابقه قهرمانی هشت دوره پیاپی مسابقات مستر المپیا – مطرح ترین رقابت های بدنسازی جهان – را در کارنامه دارد به دلیل آسیب های ورزشی عمل های جراحی سنگین و گرانی را پشت سر گذاشته ولی در حال حاضر توان راه رفتن ندارد و ویلچر نشین است.

به گزارش کاماپرس، مردان آهنین و قهرمانان بدنسازی با هیکل تنومند و عضلات درهم پیچیده شان چشم ها را خیره می کنند و حسرت و آرزوی داشتن چنین اندامی در دل بسیاری از جوانان می کارند اما این سکه گاهی اوقات روی دیگری نیز دارد که چندان چشم نواز نیست.

روی دیگر سکه را می توان در وضعیت این روزهای رونی کلمن ۵۶ ساله بدنساز افسانه ای مشاهده کرد که که 8 بار متوالی در مسابقات نخبه گان بدنسازی مسترالمپیا برنده شده و یکی از مشهورترین سفیران بدن سازی در جهان است.

وی اکنون دارای مشکلات عمده سلامتی است که  از جمله  نتیجه بدن سازی او بوده است. کلمن مبارزه این مشکلات را با جراحی آغاز کرده و حدوداً هفت عمل جراحی کمر انجام داد و سپس راه رفتن را دوباره از سر گرفت.

کولمن آن زمان با ناراحتی گفت:‌ آیا می خواهید هنوز مثل من باشید؟ همان اخلاقی را که من داشتم؟  همانطور که می بینید ، من هشت بار قهرمان مسترالمپیا هستم که نمی توانم راه بروم.

آریاک سفر

او دو میلیون یورو برای انجام عمل جراحی خود هزینه کرده است ولی با این حال دوباره همان شرایط قبل را پیدا کرده است و نمی تواند راه برود. اتفاقی که قهرمان پرآوازه جهان را آزار می دهد.

کلمن درباره این اتفاق گفت: من حدود دو میلیون دلار صرف تنها سه عمل گذشته کرده ام و بعد از همه اینها، توان تحمل ندارم، اما با حمایت شما تسلیم نخواهم شد و به مبارزه ادامه خواهم داد.

وی از ناحیه ران راست خود احساس درد کرد به همین خاطر برای یک معاینه عادی مراجعه کرد، اما در نهایت با یک عمل جراحی جدید مواجه شد.

کلمن اعلام کرد آماده یک عمل جراحی دیگر می شود و به همین خاطر فعلا از ویلچر استفاده می کند. او از همه مردم و همراهان خود خواست تا برای او دعا کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز