قصه کودکانه صوتی و تاثیرات آن در رشد کودکان

سرگرمی کودکان-کاماپرس

قصه کودکانه یکی از خاطره انگیز ترین اتفاقات دوران کودکی ماست. اما در دنیای پر تلاطم امروز که هم پدر هم مادر درگیر مسائل اقتصادی و دشواری های زندگی هستند، چقدر میتوانیم برای کودکان خود وقت قصه گویی بگذاریم؟

به گزارش کاماپرس، به نقل از وولک، ما در کودکی خود مسائل مختلفی را از قصه های کودکانه یاد گرفتیم، مثلا نظافت را از حسنی، گوش دادن به نصیحت‌های مادر را از شنگول و منگول و… اما کودکان امروز که در هجوم رسانه‌های غیر آموزنده نیز هستند چه چیزی یاد می‌گیرند؟ پدر و مادر هم که وقت قصه گویی ندارند؛ پس چاره چیست؟

وولک پلتفرم آنلاین قصه صوتی

وولک یکی از بزرگترین وبسایت های حوزه کودک با بیش از 500 قصه کودکانه صوتی و تصویری است که می‌توان با خیال راحت کودکان را در وبسایت برای ساعت ها سرگرم کرد، چرا که وولک علاوه بر قصه صوتی دارای بخش های مختلف دیگری از جمله کارتون، نقاشی، کاردستی، لالایی، بازی، شعر و آهنگ و … نیز هست. کودکان می‌توانند در ساعت‌های مختلف شبانه روز از خدمات رایگان وولک استفاده کنند و آموزش ببینند، قصه های کودکانه و سایر محتواهای وولک کاملا آموزنده و مناسب رشد و یادگیری کودکان است.

برای مشاهده قصه های وولک میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

قصه کودکانه وولک

قصه های صوتی کودکانه-کاماپرس

آریاک سفر

وولک هرروز قصه جدید آموزشی برای کودکان منتشر می‌کند و از این جهت بی نظیرترین وبسایت در حوزه کودک است؛ اگر تا الان با وولک آشنایی نداشتید

به شما اکیدا پیشنهاد می‌کنیم از همین امشب شروع کنید و اولین قصه کودکانه را برای کودکتان در وولک پخش کنید، بی شک پس از آن، شما هم همراه کودک، کاربر پر و پا قرص قصه‌های کودکانه وولک می‌شوید و پس از یه مدت کوتاه از خواب راحت و آ‌موزش‌هایی که وولک به کودک شما هدیه می‌دهد شگفت‌زده می‌شوید.

قصه صوتی یا متنی؟ کدامیک مناسب تر است؟

بدیهی است که مخاطب اصلی قصه کودکان زیر 7 سال هستند که اکثرا سواد خواندن ندارند، پس اگر شما پدر مادر پر مشغله ای هستید که نمی‌توانید هرشب برای قصه خواندن کودک خود وقت بگذارید قصه‌های صوتی به شدت به شما کمک می‌کنند؛ کافیست با موبایل خود از وبسایت وولک یک قصه صوتی انتخاب و پخش کنید و به سایر کارهای خود بپردازید، مطمئن باشید صدای دلنشین قصه‌گو و داستان جذاب قصه، کودک شما را جذب می‌کند.

اما ما بشدت به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حداقل چند شب یک بار مشغله‌های خود را کنار بگذارید و یکی از قصه ها را با صدای خود برای کودکان بازخوانی کنید. قطعا برای هر کودکی صدای پدر و مادر آرامش بخش است و ارتباط بهتری با آن می‌گیرد.

قصه کودکانه و نوستالژی های کودکی ما

ما در کودکی خود قصه های زیادی شنیده ایم که برای ما خاطره انگیز است. شنگول و منگول، حسن کچل، حسنی نگو بلا بگو، خرگوش باهوش،سفید برفی، شنل قرمزی و … هر کدام از ما حداقل یکی از این قصه ها را شنیده ایم و علاوه بر آموزش هایی که در کودکی دیدیم امروز نیز یکی از خاطرات شیرین ماست اگر علاقه مند هستید تا علاوه بر آموزش کودکان خود کمی خاطره بازی و حس نوستالژی در خود ایجاد کنید دو مورد  از قصه های معروف قدیمی وولک در زیر معرفی شده است.

قصه صوتی-کاماپرس

قصه شنگول و منگول

قصه خانم بزی مهربونی که برای کاری از خانه خارج و به 3 فرزند خود آموزش میده که درب منزل رو روی کسی باز نکنند، اما شنگول و منگول در آخر فریب  گرگ بدجنس قصه رو میخورن و سایر اتفاقات قصه رقم میخوره

اگه دوست دارید این قصه جذاب کودکی های خود رو برای بچه ی خودتون بزارید روی لینک زیر کلیک کنید

قصه شنگول و منگول

قصه حسنی نگو بلا بگو

حسنی این  قصه پسر تنبلیه که به نظافت خودش اهمیتی نمیده اما وقتی میبینه که دوستانش ازش دوری میکنند و تنها شده تصمیم میگره بیشتر به نظافت خود رسیدگی کنه.

حسنی نگو بلا بگو / تنبل تنبلا بگو . این قصه جذاب رو هم میتونید از طریق وولک گوش بدید و لذت ببرید.

در آخر وولک پیشنهاد ما برای کودکان شماست، برای اوقات فراغت، آموزش، تفریح و رشد کودکان وولک هرچیزی که فکرش را بکنید دارد، قصه،کارتون،نقاشی،کاردستی،شعر،آهنگ،بازی و… حتی علاوه بر کودکان خود ما پدر و مادرها هم می‌توانیم از مقالات وولک نحوه صحیح تربیت و برخورد با کوکان در شرایط مختلف رو یاد بگیریم. پس وقت را هدر ندهید همین الان به وولک سر بزنید.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : وولک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز