اعلام پرواز های فوق‌ العاده قشم ایر از استانبول و مسقط به ایران

قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر اعلام کرد: پروازهای فوق‌العاده‌ای را  به‌منظور بازگرداندن هم‌وطنان باقیمانده در استانبول  و مسقط به ایران انجام می‌دهد .

به گزارش کاماپرس، سایت رسمی شرکت قشم ایر در اطلاعیه‌ای از برنامه زمانی پروازهای فوق‌العاده خود جهت بازگرداندن مسافرین جامانده در شهرهای استانبول ترکیه و مسقط عمان به تهران و شیراز خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

«به اطلاع مسافران محترم می‌رساند، شرکت هواپیمایی قشم در نظر دارد پرواز فوق‌العاده‌ای برای بازگشت مسافران استانبول به تهران در روزهای جمعه ۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ ، یکشنبه  ۱۰ فرودین ماه ۱۳۹۹ ،چهارشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ و جمعه مورخ ۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ از فرودگاه جدید استانبول برقرار کند. همچنین قشم ایر‌، پرواز فوق‌العاده‌ای نیز برای بازگشت مسافران مسقط به شیراز در روز جمعه ۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۹، از فرودگاه مسقط برقرار می‌کند. لذا خواهشمند است، مسافران محترم جهت تهیه بلیت بازگشت به سامانه فروش بلیت اینترنتی هواپیمایی قشم و یا آژانس‌های مربوطه در تهران و استانبول مراجعه کنند. ضمنا تهیه بلیت مسقط به شیراز تنها از طریق سامانه فروش بلیت اینترنتی قشم ایر امکان‌پذیر خواهد بود.»

آریاک سفر

پیش‌ازاین، شرکت هواپیمایی قشم‌ایر از انجام پرواز فوق‌العاده در مسیر دبی-قشم در تاریخ‌های 29 اسفند 98 و همچنین  5 فروردین99 خبر داده بود.شایان‌ذکر‌ است؛ در پی شیوع کرونا و متوقف شدن پروازهای معمول بین ایران و  کشورهای حوزه خلیج‌فارس و دیگر کشورهای همسایه، شرکت‌های  هواپیمایی ایران ایر، قشم و ماهان پروازهای فوق‌العاده‌ای را به‌منظور بازگرداندن مسافرین باقیمانده در این کشورها تدارک دیدند. این پروازها با مقاصدی چون دبی- قشم، استانبول-تهران، تفلیس- تهران و غیره در دستور کار‌ ایرلاین‌های مذکور قرار گرفت و پروازها با اعلام قبلی و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشورها انجام می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان جهانی هوانوردی اپیدمی کرونا موجب کاهش شدید پروازها در سطح جهان شده و خسارت‌های فراوانی به صنعت هوایی وارد خواهد کرد به‌گونه‌ای که بسیاری از ایرلاین‌ها با خطر زیان هنگفت و ورشکستگی مواجه می‌شوند.

مرتبط با : ایران ایرقشم ایرماهان ایر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز