قرعه کشی K۱۳۲ انجام شد: 16 هزار خودرو و 80 هزار نفر ثبت نامی

قرعه کشی ثبت نامی های ۸ محصول ایران خودرو، امروز (بیست و سوم تیرماه) و دو روز پس از پایان ثبت نام، انجام شد و در این قرعه کشی برای ظرفیت 16 هزار خودرو K۱۳۲ حدود 80 هزار نفر ثبت نام کرده بودند.

به گزارش کاماپرس، طرح مشارکت در تولیـد با موعد تحویل ۱۲ تا ۲۴ ماهه محصولات ایران خودرو از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و شنبه هفته جاری به پایان رسید، به گفته مسوولان ایران خودرو قرار بر این بود که حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام شود که این اتفاق امروز و با حضور مسئولان نظارتی انجام شد.
در این طرح مشارکت، متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌ بودند، می‌توانستند بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام کنند.
سود مشارکت در این طرح برای محصول جدید K۱۳۲ ، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل همه خودرو‌ها از 12 تا 24 ماه درنظر گرفته شده است که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.
علاوه بر محصول جدید پروژه K۱۳۲ که به‌زودی نام آن اعلام می شود، دناپلاس اتوماتیک، پژو207 دستی، پژوپارس‌ال‌ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای‌ال‌ایکس، پژو206 تیپ دو و سمند ال‌ایکس بنزینی در سبد پیش‌فروش تیرماه ایران خودرو قرار داشت.

50 هزار برنده برای طرح مشارکت در تولید

به گزارش نود اقتصادی، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص روند قرعه کشی ثبت نامی های این طرح ، گفت: حدود 700 هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که بر این اساس اسامی 50 هزار نفر برنده در این طرح اعلام خواهد شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت گرفت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو K۱۳۲ حدود 16 هزار ظرفیت وجود دارد که 80 هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو‌های دیگر هم 34 هزار ظرفیت وجود دارد.
منتخبان این قرعه کشی که اسامی آنها در سایت ایران خودرو درج می شود و برای آنها پیامک نیز ارسال می شود  چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی الحساب را به حساب ایران خودرو واریز کنند و در صورت عدم اقدام برای واریز ثبت نام ملغی خواهد شد.

آریاک سفر

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قرعه کشی K۱۳۲ انجام شد: 16 هزار خودرو و 80 هزار نفر ثبت نامی

  1. حسین بارانی گفته:

    سلام چندین بارثبت نام کردم دارای شرایط هم بودم ولی توقرعه کشی اسم مان نبوده ماکه نمیدونیم خبری هم نداریم ازروش قرعه کشی حرفمان درددلمان رابه کی بگیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز