قرعه کشی ۲۰۶ تیپ دو و ۴ محصول دیگر ایران خودرو شنبه برگزار می شود

لست سکند

قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، با قرعه کشی پژو ۲۰۶ تیپ دو و ۴ محصول دیگر روز شنبه ۲۴ آبان ماه انجام می شود.
به گزارش کاماپرس، ثبت نام محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و تحویل حداکثر ۹۰ روزه دیروز انجام شد. این ثبت نام در شرایطی انجام شد که بازار خودرو بعد از کاهش قیمت دلار روزهای پر نوسانی را پشت سر می گذارد.

با این حال قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو، برای پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ دو و ۴ محصول دیگر شامل پژو ۴۹۵ اس ال ایکس، رانا پلاس، سمند سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما یا همان سقف شیشه ای با تحویل حداکثر سه ماهه شنبه ۲۴ آ بان ماه راس ساعت ۹ صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱۱۰ میلیون تومان

در لیست جدید محصولات ایران خودرو افزایش قیمت کاملا مشهود است مثلا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در سه ماهه دوم سال ۸۸ میلیون تومان عرضه می شد،‌حالا و در سه ماهه سوم سال با قیمت حدود ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان ، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

شرکت ایران خودرو قبل از ثبت نام در اطلاعیه ای اعلام کرد که به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی،‌ و محدود کردن حضور واسطه ها در این پیش فروش، محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود و جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه فروش در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو در دسترس همگان قرار دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو،  عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قرعه کشی ۲۰۶ تیپ دو و ۴ محصول دیگر ایران خودرو شنبه برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز