قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ؛ زمان دقیق اعلام شد

لست سکند

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای از زمان دقیق قرعه کشی طرح پیش فروش این کمپانی پرده برداشت.

به گزارش کاماپرس، با پایان یافتن طرح فروش ویژه و انجام قرعه کشی آن، ایران خودرو بلافاصله طرح پیش فروشی را کلید زد تا افرادی که موفق به ثبت نام در طرح پیشین این خودروسازی نشده بودند و یا نام آن‌ها از قرعه کشی بیرون نیامده بود، بار دیگر شانس خود را برای خرید خودرو امتحان کنند.

چند نفر ثبت نام کردند؟

گروه صنعتی ایران خودرو در این رابطه اعلام کرد: طرح پیش فروش یک ساله با ثبت نام بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به اتمام رسیده است.

قرعه کشی کی انجام می‌شود؟

با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه کشی ۲۴ خردادماه برگزار خواهد شد.

آمار جایگزینان در طرح فروش ویژه

این شرکت همچنین اعلام کرده است: حدود ۷۰۰ نفر از ذخیره‌های قرعه‌کشی فروش فوق العاده با افرادی که اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌اند جایگزین شدند.

راز آسمان پایتخت

با اتمام مهلت پرداخت وجه کامل خودرو توسط پذیرفته‌شدگان در طرح فروش فوق العاده، حدود ۷۰۰ نفر از متقاضیان که اقدام به واریز وجه نکردند از فرآیند فروش حذف شده و نفرات ذخیره جایگزین آن‌ها شدند. براین اساس پیامک برای این تعداد از مشتریان برای واریز وجه ارسال شده است.

جایگزینان تا کی زمان دارند؟

افراد جایگزین شده تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۵ خردادماه مهلت دارند تا وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتنیست، در طرح پیش فروش ایران خودرو 12 محصول از جمله پژو پارس lx باموتور (tu۵)، پژو ۴۰۵ بنزینی (slx)، پژو ۲۰۶ تیب ۲، پژو ۲۰۷I دستی، رانا+(پلاس)، سمند ال ایکس (EF۷) بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق دار (V۸)، دنا معمولی، دنا+(پلاس)، سورن ELX، سمند ال ایکس و پژو پارس سال به فروش گذاشته شدند.

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز