قرعه کشی پژو پارس و 4 محصول دیگر ایران خودرو فردا برگزار می شود

مهلت ثبت‌نام شرکت در مرحله دیگری از  پیش فروش محصولات ایران خودرو به پایان رسید و قرعه کشی پژو پارس و 4 محصول دیگر موجود در این طرح راس ساعت ۹ صبح فردا ۲۴ شهریورماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود.

به گزارش کاماپرس، وضعیت خاصی در بازار خودرو ایران وجود دارد و آن این که دو شرکت ایران خودرو و سایپا کماکان به سیاست پیش فروش های متوالی ادامه می دهد و بازار خودرو نیز بدون توجه به خروج بخشی از تقاضا از بازار بعد از هر مرحله از پیش فروش، کماکان به گران تر شدن خودرو حکم می کند!

در مرحله سوم فروش فوق العاده ایران خودرو، پنج محصول سمند ال ایکس، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ صندوق دار و ۴۰۵ اس.ال.ایکس عرضه شده است.

پیش بینی می شود قرعه کشی پژو پارس از پرتراکم ترین قرعه کشی های این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو باشد چرا که فاصله قیمتی این خودرو در حال حاضر از کارخانه تا بازار بسیار چشمگیر است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

آریاک سفر

مشتریان منتخب در این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، ۲۷ شهریورماه فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو،‌ نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت گذشته این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره ها جایگزین خواهند شد.

مراسم قرعه کشی از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial به صورت زنده پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز