قرعه کشی شاهین و دو محصول دیگر سایپا شنبه انجام می‌شود

لست سکند

قرعه کشی طرح پیش فروش خودروی شاهین و دو محصول دیگر شرکت سایپا، شنبه هفته آینده (٢٨ تیر ماه) برگزار می شود.

به گزارش کاما پرس، ثبت نام برای پیش فروش خودروی شاهین، کوییک اس و ساینا اس از سوی شرکت سایپا در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ تیرماه انجام شد و طی سه روز انجام شد و حالا قرار است که روز شنبه، مراسم قرعه کشی انجام شده و منتخبان مجاز به ثبت نام نهایی این خودرو‌ها معرفی شوند.
در طرح پیش فروش سایپا مثل طرح ایران خودرو، منتخبان باید ظرف مدت 48 ساعت پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، فرصت دارند که نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اولیه متقاضی منتخب‌شده ابطال می شود.

براساس طرح ساماندهی نحوه فروش خودرو که از سوی وزارت صمت و برای مدیریت بازار اجرایی می شود، از این به بعد سه روش فروش خودرو در کشور خواهیم داشت، که این سه روش عبارتند از «فروش فوق العاده»، «پیش فروش خودرو و تحویل تا یک سال» و «مشارکت در تولید»، که طرح تازه سایپا، دومین روش فروش خودرو محسوب می شود.


بررسی مبلغ پیش پرداخت های سه محصول سایپا
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در طرح پیش فروش سایپا، خودرو شاهین با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومان و موعد تحویل اسفند ماه ۹۹، کوییک اس با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ و خودروی ساینا اس با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده بود.

راز آسمان پایتخت

در این طرح هم همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۴۸ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

بیشتر بخوانید:

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را ندارند.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قرعه کشی شاهین و دو محصول دیگر سایپا شنبه انجام می‌شود

  1. محسن گفته:

    با سلام
    ای کاش جهت قدر دانی از پرسنل زحمت کش بیمارستان و بخش درمان جهت ثبت نام و تحویل خودرو بدون قرعه کشی به پرسنلی که واجد شرایط هستند و پلاک ملی فعال ندارن اقدام نمایید مخصوصا در این دوران بیماری کرونا با سپاس از شما۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز