قرعه کشی سه محصول سایپا با بیش از 128 هزار متقاضی برگزار شد

قرعه کشی سه محصول سایپا امروز در حالی با بیش از 128 هزار متقاضی برگزار شد که بیشترین تقاضا در این قرعه کشی به خودروی کوئیک تعلق داشت.

به گزارش کاماپرس، در این قرعه کشی برندگان سه محصول کوئیک اس، ساینا اس و شاهین با موعد تحویل سال 1400 مشخص شدند و فردا یکشنبه 5 مردادماه اسامی برندگان در سایت شرکت سایپا منتشر می شود. علاوه بر این برندگان این قرعه کشی از طریق پیامک نیز از منتخب شدن خود در این طرح مطلع می شوند.

بنا به آمار‌های اعلام شده در قرعه کشی سه محصول سایپا از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی که در طرح مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده بودند، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر محصول خواستار خرید خودروی شاهین ، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک. اس و ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینا اس بودند.

ثبت نام 43 هزار نفر برای 3 هزار کوئیک

این در حالیست که برای این طرح، ظرفیت پیش فروش ۱۲ هزار خودرو شامل ۴ هزار دستگاه شاهین سایپا، ۳ هزار دستگاه خودروی کوییک اس و  ۵هزار دستگاه خودروی ساینا اس در نظر گرفته شده بود.

آریاک سفر

در این طرح بیشترین استقبال از سوی متقاضیان به پیش فروش خودروی کوئیک صورت گرفته و بیش از 43 هزار نفر برای خرید 3 هزار خودروی کوئیک ثبت نام کرده بودند.

مطالب مرتبط را بخوانید:

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در مراسم قرعه کشی محصولات سایپا در طرح پیش فروش مشارکتی گفت: از شهریورماه ۱۸ محصول گروه خودروسازی سایپا به روز خواهد شد و از این پس هیچ محصولی تعهد معوق نداشته و همه محصولات بر اساس تاریخ درج شده در دعوتنامه تحویل خریداران خواهد شد.

وی همچنین از تولید ساینا اس پس از عید غدیر خبر داد و افزود: با تولید این خودرو در زمان پیش بینی شده بدون شک عرضه این خودرو زودتر از زمان پیش بینی شده آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قرعه کشی سه محصول سایپا با بیش از 128 هزار متقاضی برگزار شد

  1. رضا گفته:

    بله سایپامیخوادبه تعهدات خودش عمل کنه!!!چه شوخی بامزه ای!!!دیماه 98 ازسایپاکوییک ثبت نام کردم باموعدیکساله ولی وقتی رفتم قراردادروبگیرم بجای دیماه 99نوشته بوداسفندماه 99یعنی بعبارتی بجای دوازده ماهی که خودشون تعهدکرده بودن 15ماهه میشه تازه اگه توموعدمقررتحویل بدن!!!که میگن سرساله وپلاک سال جدیدبگیرین وازاین حرفا….تااینکه میخوره به 1400ازاونجام دوماه تااردیبهشت تعطیلیم تازه اگه پدیده ای مشابه کروناپیش نیادوزنده بمونیم “موعدتحویل یکساله ای که خودشون گفتن میشه یکسال ونیم درخوش بینانه ترین حالت!!!؟؟؟علی برکت الله

  2. پیام گفته:

    ماشین من نزدیک یکسال دیرکرد داره، سایپا واسه تحویل ۱۰سال دیگه اش داره پول میچاپه، این دزدیه

  3. ناشناس گفته:

    هرگز هرگز به سایپا اعتماد نکنید. بخدا ماشین از اینا نخرید الآن دوساله ماشین کوئیک ثبت‌نام کردم تمام پولو به قیمت روز دادم ولی از ماشین خبری نیست. اینا دروغگو هستند. خدا لعنتشون کنه. یعنی کسی نیست جلوی این دزدارو بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز