قرعه کشی تیبا صندوق دار و ۷ مدل وانت سایپا؛ زمان قرعه کشی مشخص شد

قرعه کشی تیبا صندوق دار و ۷ مدل وانت سایپا، روز شنبه ۲۲ آذرماه برگزار می شود.

به گزارش کاماپرس،طرح پیش فروش تیبا صندوق دار و ۷ وانت از محصولات سایپا با موعد تحویل ۹۰ روزه ،‌روز دوشنبه ۱۷ آذرماه برگزار شد. در این طرح فروش فوق العاده نیسان دیزل که خیلی از متقاضیان به دلیل هزینه پایین منتظر پیش فروش آن بودند،‌عرضه شد.

به غیر از نیسان دیزل، خودروهای تیبا، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، یسان دوگانه سوز آپشنال، پادرا پلاس هم پیش فروش شدند.با پایان یافتن فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا، قرعه کشی این مرحله از فروش شنبه ۲۲ آذر ماه با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قرعه کشی ها به پایان می رسد؟

آریاک سفر

از خردادماه امسال که اولین قرعه کشی ایران خودرو و سایپا برای فروش فوق العاده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه این دو شرکت برگزار شد تاکنون، ایران خودرو ۹ بار و سایپا ۴ بار این مدل از پیش فروش را برگزار کرده اند.

اما شنیده می شود مجوزی که شورای رقابت برای افزایش قیمت مصوب خودروها -هر سه ماه یک بار- به خودروسازان داد ، جهش قیمت های زمستانی در قرعه کشی ایران خودرو و سایپا را افزایش داده و با توجه به تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار و نزدیک شدن قیمت مصوب به قیمت بازار، قرعه کشی های پرهیاهوی این دو شرکت به خط پایان نزدیک می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

قیمت محصولات سایپا در این طرح پیش فروش

در این طرح تیبا صندوقدار سفید با قیمت۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰ ریال عرضه می شود. قیمت سایپا ۱۵۱ سفید ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. نیسان تک سوز ۱.۷۷۷.۲۳۰.۰۰۰ ریال قیمت دارد.

قیمت نیسان تک سوز آپشنال ۱.۸۷۷.۹۷۰.۰۰۰ ریال است. نیسان دو گانه سوز ۱.۹۹۸.۹۸۰.۰۰۰ ریال قیمت دارد. قیمت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۲.۰۹۸.۷۲۰.۰۰۰ ریال است.

نیسان دیزل یورو با قیمت ۲.۶۲۹.۶۳۰.۰۰۰ ریال عرضه می شود. پادار پلاس هم ۲.۳۱۸.۸۷۰.۰۰۰ ریال قیمت دارد.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز