قرعه کشی ایران خودرو برگزار شد : اعلام اسامی برندگان تا دقایقی دیگر

لست سکند

برندگان قرعه کشی ایران خودرو تا دقایقی دیگر از طریق سایت رسمی این شرکت و سایت خبری ایران خودرو معرفی می شوند، ضمنا گروه صنعتی ایران خودرو نتیجه قرعه کشی را با ارسال پیامک و تماس تلفنی به برندگان اطلاع رسانی خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، مراسم قرعه کشی ایران خودرو دقایقی پیش انجام شد و برندگان 4 محصول این شرکت مشخص شدند. اسامی برندگان این قرعه کشی که تحت نظارت مراجع قانونی برگزار شد تا دقایقی دیگر – ساعت 13 – در سایت رسمی ایران خودرو و سایت خبری این شرکت منتشر خواهد شد . ضمنا به برندگان این قرعه کشی با ارسال پیامک اطلاع رسانی می شود.

معاون بازاریابی و فروش از اعلام نفرات پذیرفته شده در طرح فروش فوق العاده از ساعت 13 امروز خبر داد و بر پرداخت وجه خودرو تا ساعت 24 روز دوشنبه پس فردا تاکید کرد.

مطالب مهم را از دست ندهید 

اطلاع رسانی به برندگان با پیامک و تلفن

راز آسمان پایتخت

بابک رحمانی گفت: متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد:‌ اسامی هم زمان از طریق پیامک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران خودرو با 15 هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند.

رحمانی خاطرنشان کرد:‌ مشتریان از ساعت 13 امروز تا ساعت 24 روز دوشنبه  فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.

مطالب مهم را از دست ندهید 

مطابق آمار اعلامی ایران خودرو در مجموع چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر در طرح پیش‌فروش ویژه عید فطر این خودروساز شرکت کردند که ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر متقاضی رانا، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “قرعه کشی ایران خودرو برگزار شد : اعلام اسامی برندگان تا دقایقی دیگر

  1. بهروز گفته:

    فقط بلدن بگن ۲روز وقت داری پولو بریزی وگرنه قطع نخاعت میکنیم.خب اول اعلام کن بعد طلب پول کن.خوبه مفت نمیخای بدی

  2. نور گفته:

    من هم به قرعه کشی اینها مشکوکم هم به نحوه دریافت 2 روزه پول
    گیر کیا افتادیم این مرز ها را باز کنید تا بفهمند ماشین اینها دو ریال نمی ارزه مقصر دولته که قبل خودرو سود می بره خجالت بکشید با شمام آقایان به اصطلاح مسئول

  3. سعید گفته:

    تاکنون هیچ تماسی با من که در لیست برنده ها هستم برقرار نشده. اگر تا امشب تماس نگیرند، چگونه اثبات کنم؟؟ این چه روش غلطی است چرا درگاه پرداخت با کد ملی برندگان ایجاد نکردند. احتمالا به دروغ می گویند انصراف داده ایم

  4. پرویز دشتی قره تپه گفته:

    باسلام پاسخ ایران خودرو وسازمان صمت وبازرسان ومدیران ارشدبه شکایات برندگان قرعه کشی دنا که عدم ارسال پیامک به برندگان قرعه کشی دنا پلاس دهم شهریور99 وتخلفات وبی عدالتی های صورت گرفته ونقض تعهدات شرکت ایران خوردرو وقصورات ایشان درعدم اطلاع رسانی درپرداخت وجه به حساب شرکت ایران خودروهنوز بی جواب مانده است خواهشا مراجع قضایی وهیات نظارت وبازرسان ویژه ایران خودرو و سازمان بازرسی وزارت صمت رسیدگی قانونی را مبذول فرمایند اقای مدیر عامل شرکت ایران خودرودر سایت خبری صراحتا اعلام کرده متقاضیان می توانند به سایت جهت اطلاع از نتایج قرعه کشی مراجعه نمایند به برندگان قرعه کشی از طریق پیامک جهت پرداخت وجه پیامک ارسال خواهد شد خواهشا نظر حقوقدانان را در تفسیر حقیقت ادعا ملاک عمل ومدنظر قانونی قرار بدهند حقیقت را باید قبول کنیم که ارسال پیامک وظیفه قانونی شرکت ایران خودرو بوده درخواست پرداخت وجه واطلاع رسانی نیز جز تعهدات اساسی شرکت به برندگان قرعه کشی بوده منتظر رسیدگی قانونی مراجع صالح قانونی به اعتراضات هستیم متشکریم از بردباری مسولان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز