قدرتمندترین خودروهای خانوادگی در سال ۲۰۲۲ (ویدیو)

لست سکند

خودروهای استیشن واگن توسط کمپانی های متعددی تولید می شوند و برای افرادی مناسبند که تمایلی به خرید شاسی بلند یا کراس اوور ندارند ولی جادار بودن، کاربردی بودن و راحتی خودرو برای شان اهمیت زیادی دارد. استیشن واگن های امروزی بسیار زیبا و جادار هستند و علاقه‌مندان به سفرهای خانوادگی همیشه از طرفداران سرسخت آن ها به شمار می آیند. در ادامه ویدیویی تماشا می کند یک 10 استیشن واگن برتر جهان را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فراری FF یک خودرو استیشن واگن دو در است که برای چهار سرنشین و قدری اسباب و اثاثیه به اندازه کافی جا دارد. موتور 12 سیلندر و 6.3 لیتری این خودرو می تواند 651 اسب بخار نیرو تولید کند که از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ فرستاده می شود.

فراری FF نخستین خودرو ایتالیایی است که از سیستم چهار چرخ محرک استفاده کرده است و با بهره مندی از موتوری قوی و کابینی جادار، می تواند با رقبایی مانند پورشه پانامرا توربو و استون مارتین رپید به رقابت بپردازد. علاوه بر این، هندلینگ بسیار تیز و فرز و قابلیت پیمایش مسیرهای بسیار طولانی باعث محبوبیت دوچندان این خودرو در بین خانواده ها و افراد اهل سفر بشود.

راز آسمان پایتخت

فراری FF یکی از کاربردی ترین خودروهایی است که کمپانی فراری تولید کرده است. هنگام رانندگی با این استیشن واگن بهتر است بیراهه نوردی را فراموش کنید ولی سیستم چهار چرخ محرک چسبندگی لازم برای پیمایش مسیر در هر آب و هوایی را در اختیار شما می گذارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : استون مارتینپورشهفراریمرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز