قتل فجیع پسر ۶ ساله به دست نامادری‌اش در پایتخت

دو روز پیش حوالی ظهر، خبر قتل پسر 6 ساله به اورژانس و ایستگاه 138 پلیس جنت آباد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

روز یکشنبه زن 24 ساله‌ای بعد از تماس با اورژانس و اداره پلیس، اعتراف کرد که پسر 6 ساله همسرش را خفه کرده است.

این زن جوان که 3 سال پیش با همسرش ازدواج کرده بود، بعد از قطعی شدن قتل کودک، علت این واقعه را چنین تعریف کرد: «من و همسرم 3 سال پیش ازدواج کرده بودیم و زندگی خوبی داشتیم. همسرم از ازدواج اولش پسری داشت که او با مادرش زندگی می‌کرد. 4 ماه پیش همسرم او را به این خانه آورد تا با هم زندگی کنیم. اما از آن به بعد، تلفن‌ها و توهین‌های مادر این بچه به من شروع شد. مرا مقصر جدایی او و پسرش می‌دانست و مدام به من پیام می‌داد و تهدیدم می‌کرد.»

او ادامه داد: «روز یکشنبه هم همسر سابق شوهرم با من تماس گرفت و با حرف‌هایش اعصابم را به هم ریخت. حرف‌هایش مدام در گوشم می‌پیچید؛ من و پسر همسرم در خانه تنها بودیم. یک آن به بچه نگاه کردم و او را مخل آسایش و زندگی‌ام دیدم. بی اختیار به سمتش رفتم و دستم را دور گردنش فشار دادم. نمی‌دانم چقدر گذشت اما ناگهان دیدم بچه بی‌حرکت روی زمین افتاده. بعد از نیم ساعت که به خودم آمدم، با اورژانس و پلیس تماس گرفتم.»

آریاک سفر

بعد از بی‌جواب ماندن تلاش‌های ماموران اورژانس برای احیای کودک 6 ساله، نامادری‌اش گفت که او را دوست داشته و نمی‌خواسته چنین اتفاقی بیفتد.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، این زن به همراه کارآگاهان اداره دهم روانه پزشکی قانونی شد تا از لحاظ روانی ارزیابی شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز