قتل شوکه کننده نوزاد یک روزه توسط مادرش

لست سکند

اخیرا پرونده قتل نوزاد یک روزه‌ای توسط مادرش به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده است که دادیار این پرونده پدر نوزاد را نیز در قتل شریک دانسته و هر دو نفر قرار است محاکمه شوند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبرآنلاین، سال 99 زنی با مشاهده جسد یک نوزاد د ر حیاط خانه‌شان گزارش قتل را به اداره پلیس می‌دهد. این نوزاد به کف حیاط سقوط کرده بود که به پزشکی قانونی ارجاع داده می‌شود و پلیس پس از مشاهده این صحنه تحقیقات خود را آغاز می‌کند.

قتل با سلامت روانی کامل

زنی که جسد را مشاهده کرده بود به پلیس اطلاع می‌دهد همسایه طبقه چهارمشان حامله بوده و به تازگی زایمان کرده است.

پلیس پس از بررسی به خانه قاتل مراجعه و زن با خونسردی کامل اعتراف به قتل فرزند خود می‌کند.

پلیس ابتدا این قتل را از افسردگی پس از زایمان می‌داند ولی پس از بررسی‌های انجام شده و تست سلامت روان، سلامتی کامل این زن در هنگام قتل تایید می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شریک در قتل نوزاد

این زن در بارجویی‌های خود به اختلاف با همسرش اشاره می‌کند و می‌گوید: همسرم فرزند نمی‌خواست و من در خانه زایمان کردم؛ تحت تاثیر فشارهای حرف همسرم و قرار گرفتن در وضعیت روانی بد، ناخواسته فرزندم را به بالکن پرتاب کردم که به حیاط سقوط کرد.

البته ظاهرا مادر نوزاد در ادامه  اظهارات جدیدی کرده و اینطور عنوان می‌کند: همسرم به من شک داشت و نوزاد را متعلق به فرد دیگری می‌دانست. هزینه زایمان و بچه را قبول نمی‌کرد و می‌گفت او را دور می‌اندازد که حرف‌هایش را باور نمی‌کردم ولی او بچه را به بیرون پرتاب کرد. متهم که یک فرزند سه ساله نیز دارد، ادامه داد که زمان حادثه در خانه بودم ولی متوجه کار همسرم نشدم.

حکم پرونده قتل نوزاد

دادیار پرونده نسبت به اظهارات زن، به همسر وی مشکوک می‌شود زیرا مرد بارها گفته بود که فرزند را نمی‌خواهد و دادیار، مرد را نیر در معاونت جرم شریک می‌داند و به نظر بازپرس دادسرای جنایی برای زن جوان، اتهام قتل عمدی و حکم کیفرخواست صادر شده است.

پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده تا زن و مرد متهم پس از بررسی و صدور کیفرخواست، مجازات‌شان تعیین شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز