قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

لست سکند

کامپیوتر به جزئی جدانشدنی از زندگی شخصی و شغلی بسیاری از ما تبدیل شده است. به خصوص اینکه در بحران کرونا بسیاری از افراد به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند و تمام دانش‌آموزان و دانشجویان نیز از راه دور آموزش می‌بینند؛ بنابراین تعجبی ندارد که استهلاک کامپیوتر و لپ تاپ ها از قبل بیشتر شده باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از همگردی، کامپیوترها معمولا پس از مدتی دچار مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شوند. در این حالت، بهترین توصیه مراجعه به مراکز معتبری که خدمات تعمیر ارایه می‌دهند. استفاده از خدمات این مراکز به خصوص زمانی که در کامپیوتر دچار مشکلات سخت‌افزاری شده‌اید، می‌تواند به شما کمک کند با کمترین چالش و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این دردسر رهایی یابید.

اگر کامپیوتر شما گارانتی دارد، بهتر است قبل از هر کاری در مورد گارانتی با فروشنده و مرکز ارایه‌دهنده خدمات تعمیر، صحبت کنید. در برخی موارد باز کردن کیس کامپیوتر، می‌تواند گارانتی آن را باطل کند.

با توجه به اینکه در شرایط کرونا، بسیاری از فعالیت‌های شغلی و آموزشی روزمره با کامپیوتر انجام می‌شود، قبل از ارسال کامپیوتر برای تعمیر در مورد زمان تحویل کسب اطلاع کنید. گاهی مراکز تعمیر اعلام می‌کنند باید اول کامپیوتر را معاینه و پس از آن زمان تحویل را اعلام کنند. این ادعایی منطقی است اما توجه کنید که حتی در این صورت هم باید حداکثر ظرف نیم‌روز به شما زمان تحویل کامپیوتر اعلام شود.

راز آسمان پایتخت

برخی مراکز تعمیر، این امکان را دارند که به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری به شما خدمات دهند. استفاده از خدمات تلفنی و آنلاین مراکز معتبر، برای انجام تنظیمات نرم‌افزاری بسیار به‌صرفه است. برای استفاده از خدمات حضوری نیز لازم است حتما سراغ مراکز معتبری بروید که مجوزهای لازم را دارند.

نکته بسیار کلیدی و حساس، اطلاعات و اسناد مهم شخصی و کاری شماست که روی حافظه کامپیوتر وجود دارد. قبل از اینکه کامپیوتر خود را برای تعمیر در اختیار مرکز قرار دهید، در مورد تحویل گرفتن هارد کامپیوتر با آنها صحبت کنید.

یکی از معیارهایی که می‌تواند در انتخاب مرکز معتبر و مناسب تعمیر کامپیوتر به شما کمک کند، میزان پاسخگو بودن آنها و نحوه ارایه راهنمایی تلفنی است. مراکزی که قبل از تحویل گرفتن کامپیوتر شما، با حوصله و تمرکز به سئوال‌های‌تان پاسخ می‌دهند، قابل اعتمادتر هستند.

ناگفته نماند که به دلیل گران شدن تلفن همراه طی سال‌های اخیر، ضرورت دارد همیشه تعمیر گوشی توسط متخصصان صاحب‌ صلاحیت و باتجربه انجام شود تا مبادا به دلیل ناآشنایی تعمیرکار آسیب مضاعفی به گوشی وارد نشود.

در ادامه شش مرکز خدماتی تعمیر کامپیوتر معرفی شده‌اند؛

رایانه کمک

رایانه کمک ارائه‌دهنده خدمات کامپیوتری تلفنی است، که به صورت آنلاین به رفع مشکلات کامپیوتری می‌پردازد. خدمات تلفنی رایانه کمک شبانه‌روزی است. همچنین پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای و موبایلی این شرکت سراسری است، کاربران می‌توانند از تمام شهرهای ایران از خط ثابت با شماره 9099071540 با این مرکز تماس بگیرند.

ناوک

مرکز تعمیرات تخصصی ناوک پس از چندین سال تجربه به دلیل حساسیت بسیار بالای محصولات سرفیس بر آن شد تا واحد تعمیرات سرفیس را به صورت تخصصی و جداگانه از دیگر بخش‌های تعمیرات تحت عنوان واحد تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک راه‌اندازی کند. مجموعه ناوک در ایام کرونا نیز مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد.


احیا کامپیوتر

وبسایت احیاکامپیوتر سامانه‌ای سریع و حرفه‌ای برای تعمیرات، عیب‌یابی و پاسخگویی به سوالات مشتریان است. خدمات احیا کامپیوتر شامل تعمیر کامپیوتر ، نصب ویندوز، تعمیر لپ تاپ، خدمات و سرویس کامپیوترهای اداری و خانگی در محل مشتری، تعمیرات کیس‌های کامپیوتری و مانیتور، تعمیر پاور کامپیوترهای گیمینگ و رندرینگ، تعمیر لپ‌تاپ و تعویض صفحه نمایش و تعویض کیبورد و ارتقا نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حضور مشتری

برتر سرویس

مرکز تعمیرات برتر سرویس به صورت کاملاً تخصصی در تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد. در طول این سال‌ها توانسته به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات کامپیوتر در ایران رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

نوین سازان رایانه ایران

خدمات کامپیوتر  و IT نوین سازان رایانه ایران قریب به ۱۵ سال است  که به همت جمعی از جوانان تحصیلکرده فعالیت خود را آغاز کرده است. از خدمات سیار کامپیوتر می‌توان به اعزام تکنسین‌های مجرب به محل (کلیه نقاط تهران و حومه)، تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کامپیوتر و لپ‌تاپ، نصب کلیه درایورها و به‌روزرسانی آنها، تعمیرات فوق‌تخصصی لپ‌تاپ در محل و یا در صورت لزوم در تعمیرگاه اورژانس رایانه، پیاده‌سازی بستر کامپیوترها برای کلاس‌های مجازی اشاره کرد.

SOS724

مجموعه کامپیوتر خدمات از راه دور، با هدف ارایه سریع‌ترین و کیفی‌ترین خدمات رایانه‌ای، با کادری مجرب به مشتریان خدمات ارایه می‌دهد. خدمات کامپیوتر از راه دور ، در زمینه نصب و به‌روزرسانی آنتی‌ویروس و برنامه‌های کاربردی، انجام تنظیمات و رفع مشکلات شبکه، نصب آنلاین برنامه های بیمه، تنظیمات نحوه دسترسی به اینترنت در شبکه، رفع مشکل تنظیمات ویندوز، راه‌اندازی و پشتیبانی سرور نرم‌افزارهای آموزش از راه دور، نصب و راه‌اندازی برنامه‌های آموزش از راه دور آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها به مشتریان شخصی و سازمانی خدمات می‌دهد.

مرتبط با : احیا کامپیوتراس اُ اس 724رایانه کمکمرکز تعمیرات برترمرکز تعمیرات ناوکنوین سازان رایانه ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز