قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا به این موارد دقت کنید

هوا بخش جدایی ناپذیری از زندگی ماست. کیفیت هوایی که تنفس می‌کنیم با میزان سلامتی ارتباط مستقیمی دارد. باتوجه به افزایش آلاینده‌ها، این روزها خرید دستگاه‌ تصفیه هوا از استقبال خوبی برخوردار است. استفاده از سیستم تهویه مطبوع، نه تنها رطوبت خانه را کاهش می‌دهد بلکه می‌تواند باکتری‌ها، ویروس‌ها و آلرژن‌های موجود در هوا را که به طور بالقوه منجر به آسم و سایر مشکلات ریوی می‌شوند، نابود کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وجود دستگاه‌های تصفیه هوا علاوه‌بر منازل در سالن‌های ورزشی و بسیاری از اماکن عمومی ضروری‌اند. تهویه و تصفیه هوا می‌تواند با ایجاد یک محیط خنک و راحت به ورزش کمک کند. به ویژه آن‌که در محیط‌های عمومی تعداد افراد بیشتری حضور دارند و احتمال انتقال بیماری‌های تنفسی به ویژه ویروس کووید 19 بیشتر است. از دیگر مزایای خرید دستگاه تصفیه هوا می‌توان به بهبود شرایط خواب اشاره کرد. خنک نگه داشتن اتاق، کیفیت خواب فرد را افزایش می‌دهد.

دستگاه‌های تصفیه هوا برای وسایل الکترونیکی هم مناسب و کارآمد هستند. ورود ذرات گرد و غبار به داخل وسایل الکترونیکی، عمر مفید آ‌ن‌ها را کاهش می‌دهد. آن‌چه در رابطه با دستگاه‌های تصفیه هوا اهمیت دارد تعویض به موقع فیلتر آن است. اگر فیلترها بدون تغییر رها شوند جریان هوا کاهش می‌یابد و به منبع جدیدی از آلودگی تبدیل می‌شود. بهترین راه برای مقابله با کاهش جریان هوا تعویض منظم فیلترهای تهویه مطوبع برای اطمینان از کارآمد بودن آن است. کاماپرس در ادامه به معرفی سه دستگاه مهم تصفیه هوا می‌پردازد.

آریاک سفر

دستگاه تصفیه هوا ایرجوی مدل 3500

این دستگاه طی هشت مرحله آلاینده‌هایی همچون دود اتومبیل، دخانیات، گرد و غبار و… را تصفیه می‌کند. ضمن آن‌که باکتری‌ها و ویروس‌ها را غیرفعال می‌کند؛ از سرعت خوبی در انتقال هوای تصفیه شده از قسمت خروجی به فضای اتاق برخوردار است. وزن دستگاه هشت کیلوگرم است. اشعه ماورای بنفش موجود در آن نقش کاتالیزور را دارد و عمل تصفیه را آسان‌تر می‌کند. قیمت تمام شده دستگاه 11 میلیون و 500 هزار تومان است.

از دیگر علل محبوبیت این دستگاه می‌توان به حالت ساینت آن اشاره کرد. با فعال کردن این قابلیت، اعضای خانواده در طول شب خوابی آرام خواهند داشت. جالب است بدانید که این دستگاه دارای نمایش‌گر میزان آلودگی است. با خرید دستگاه تصفیه هوا می‌توان از حجم آلاینده‌های محیط از طریق چهار رنگ متفاوت آگاهی یافت.

دستگاه تصفیه هوا ایرجوی مدل جاسمین 2000

دستگاه جاسمین 2000 مناسب مکان‌های سربسته است. این دستگاه در طی شش مرحله هوا را تصفیه می‌کند. از برخاستن ذرات و آلاینده‌ها از روی زمین جلوگیری می‌کند. وزن دستگاه پنج کیلوگرم و میزان برق مصرفی آن 73 وات است. جاسمین 2000 با دارا بودن فیلتر فرمالدهید، گازهای سمی را که از چوب و نئوپان متصاعد می‌شود، حذف می‌کند. جهت اطلاع از هزینه دستگاه لازم است که با نمایندگی‌های معتبر تماس گرفته شود.

دستگاه تصفیه هوا ایرجوی مدل جاسمین 3000

وزن آن تقریبا هشت کیلوگرم و برق مصرفی آن صد وات است. مراحل تصفیه این دستگاه از طریق شش فیلتر صورت می‌گیرد. فیلتر کربن عطر غذا، دود و بوی دخانیات را نابود می‌کند. فیلتر هپا به غیرفعال کردن ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌پردازد. ذرات معلق با دقت یک دهم میکرون توسط این دستگاه حذف می‌شوند. جاسمین 3000 با افزودن یون‌های منفی به هوا، موجب بهبود چرخه هوای تصفیه شده و افزایش طراوت به فضای اتاق می‌شود. جهت اطلاع از قیمت دستگاه لازم است به نمایندگی‌های معتبر رجوع کرد.

معتبرترین مرکز خرید دستگاه تصفیه هوا کجاست؟

هیراب سان شرکتی فعال در صنعت تصفیه هوا و آب برای مکان‌های مسکونی، تجاری و … است. این شرکت از متد مدرن و به‌روز دنیا استفاده می‌کند. ایرجوی با بیش از 12 سال سابقه در این عرصه، هیراب سان را به‌عنوان نماینده خود جهت ارائه خدمات در خاورمیانه منصوب کرده است.

این شرکت بیش از 500 نمایندگی در سراسر کشور دارد. یک سال عملکرد محصولات خود را تضمین می‌کند. با ارائه‌ی ده سال خدمات پس از فروش به تامین قطعات و فیلترهای یدکی می‌پردازد.

هیراب سان جهت رفاه بیشتر مشتریان خدمات حمل و نصب را به صورت رایگان انجام می‌دهد. مشتریان کافی است تنها با دفتر مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور تماس بگیرند.

دفتر مرکزی این شرکت در تهران، خیابان شریعتی قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت می‌توان به کانال تلگرام، آپارات و صفحات اینستاگرام، توییتر و فیسبوک مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : هیراب سان
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز