قبل از خرید تتر به این موارد دقت کنید

لست سکند

تتر یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که پشتوانه توکن‌های موجود در آن ارزهای فیات مانند دلار، یورو و ین هستند. به همین دلیل این رمزارز قیمت ثابتی دارد و مانند بیت کوین و اتریوم نوسان قیمتی پیدا نمی‌کند. به منظور خرید تتر باید از طریق صرافی‎‌های معتبر یا وبسایت‌های مطمئن اقدام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به بازار رمزارزها علاقه مند هستند اما چندان تمایلی به ریسک‌های سنگین و عجیب این بخش ندارند به خرید تتر می‌پردازند. به ازای هر یک تتر خریداری شده، یک واحد ارز فیات در حساب بانکی نگهداری می‌شود. در واقع با خرید تتر معامله گران این امکان را خواهند داشت بدون نیاز به تنظیم مقررات ارزی فیات، معادل آن ارز را در ارزش بین صرافی‌ها انتقال دهند. محبوب‌ترین توکن تتر یو اس دی تی نام دارد که به دلار آمریکا متصل است.

مزایایی خرید تتر را بشناسید

تتر از چند جهت برای سرمایه گذاران و معامله گران اهمیت دارد؛

  • سپرده و برداشت دلار از صرافی‌های ارزی به خارج معمولا زمانبر است. در صورتی که زمان معاملات به تعطیلات آخر هفته یا ساعات غیرکاری موکول شود این زمان انتظار طولانی‌تر خواهد شد. اما زمان معاملات تتر در چند دقیقه تکمیل می‌شود.
  • انتقال سوئیفت گران بوده و تقریبا بین 20 تا 30 دلار هزینه می‌برد. اما هزینه تراکنش تتر بین کیف پول‌های این ارز دیجیتال صفر است.
  • تتر برخلاف دیگر رمزارزها که بی‌ثبات هستند، یک روند ثابتی دارد و به همین دلیل در کیف پول اغلب معامله گران ارزهای دیجیتال نگهداری می‌شود. خرید تتر و نگهداری آن ریسک معاملات رمزارزی را کم می‌کند.

در صورتی که مایل به خرید تتر هستید، قبل از انتخاب صرافی معتبر برای انجام فرآیند معاملات این رمزارز، بهتر است انواع کیف پول‌های آن را بشناسید. مای اتر، اومنی، تتر، کوینومی، اگزودوس، والت، نکسو، لجر نانو اس و نانو ایکس بهترین کیف پول‌های سخت افزاری تتر هستند.

راز آسمان پایتخت

کوینومی و ایکسودوس دو مدل از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری برای نگهداری تتر هستند که کاربران زیادی فضای این دو کیف پول را قبول دارند.

افراد بعد از انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری تتر، امکان مراجعه به سایت مناسب برای خرید این رمزارز را دارند. به منظور خرید تتر باید بهترین سایت برای این کار انتخاب و سپس ثبت نام انجام شود.

به منظور ثبت نام در یک سایت باید اطلاعات هویتی در آن ثبت و فرآیند احراز هویت اتفاق بیفتاد. بعد از اتمام این مراحل و تشکیل کیف پول، امکان معامله هر نوع رمزارزی اعم از تتر، اتریوم و … وجود خواهد داشت.

خرید و فروش تتر و دیگر رمزارزها در اکسکوینو

اکسکوینو یک پلتفرم معاملات آنلاین است که افراد با ثبت نام در آن امکان معامله تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارند. اکسکوینو بیشترین تعداد کیف پول را از حیث تنوع شبکه بلاکچین دارد و همواره برای ایجاد بستری امن و رایگان به منظور معامله رمزارزهای مختلف تلاش می‌کند. این مجموعه در تلاش است تا با ایجاد بستر امن معاملاتی و پلتفرمی با رابط کاربری آسان، زمینه انجام تراکنش‌های نامحدود رمزارزی را مهیا کند.

در صورتی که قصد خرید تتر از این سایت را دارید با مراجعه و ثبت نامبه این سایت، به راحتی امکان خرید و فروش هر مقدار تتر را خواهید داشت. در صورتی که در جریان معاملات تتر مشکلی وجود داشته باشد، کارشناسان این مجموعه به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز