قاتل وحید مرادی حکم اعدام گرفت

متهم به قتل وحید مرادی که در مورد این اتهام به قصاص محکوم شده اما حکم وی در انتظار تائید در دیوان عالی کشور است در پرونده یک قتل دیگر حکم اعدام گرفت و در یک قدمی چوبه دار ایستاد.

به گزارش کاماپرس، این متهم که کریم نام دارد یک بار دیگر نیز در پرونده قتل دیگری به قصاص محکوم شده اما توانسته است با گرفتن رضایت از اولیای دم، از چوبه دار بگریزد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، این مرد زندانی از سال ۸۸ تاامروز در ۳ پرونده جداگانه به اتهام ۳ فقره قتل عمد محاکمه شده است.  وی در اولین پرونده که مربوط به یک فقره قتل در سال ۸۸ بود  با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت اما ۷ سال بعد دوباره مرتکب قتل شد و این بار هم حکم قصاص گرفت. او در حالی که در انتظار رأی نهایی دیوان عالی کشور درباره دومین قتل خود بود در زندان رجایی شهر قتل سوم را مرتکب شد و وحید مرادی – شرور شناخته شده – را به قتل رساند.

درباره کریم گفته می شود که وی در سال ۸۸ در یک نزاع جمعی مرتکب اولین قتل شد و پس از سال‌ها توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند و از زندان آزاد شود. او پس از آزادی یک باند سرقت مسلحانه تشکیل داد و در سال ۹۵ یک طلافروشی در لاهیجان را مورد سرقت قرار داد که بعد از دستگیری به زندان رجایی شهر منتقل شد.

تحقیقات مأموران نشان داد که او زمانی که مرتکب قتل شده یک تفنگ وینچستر داشته و مردی ۴۷ ساله را با همین تفنگ به قتل رسانده است؛ بنابراین کریم به اتهام قتل و سرقت مسلحانه محاکمه شد و پرونده او بار دیگر در دادگاه کیفری استان مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

آریاک سفر

وی در جلسه رسیدگی اتهام قتل را پذیرفت و گفت: من قصدم کشتن مقتول نبود، اما چون شدت درگیری زیاد بود به طور اتفاقی او مورد اصابت گلوله‌های تفنگم قرار گرفت و کشته شد.

در پایان جلسه دادگاه قضات متهم را به قصاص محکوم کردند او به زندان رجایی شهر بازگردانده شد تا حکم مورد تأیید دیوان عالی کشور قرار گیرد.

همه تیزی داشتند ، چرا من متهم ردیف اول باشم!

مدتی بعد درگیری میان کریم و وحید مرادی که وی نیز به اتهام قتل در زندان رجایی شهر بود موجب قتل وحید مرادی ۴۳ ساله شد و پرونده سومین قتل برای کریم تشکیل شد.

با تکمیل تحقیقات پرونده در شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران به جریان افتاد و او در جلسه دادگاه اتهام قتل را انکار کرد و ادعا کرد: من در درگیری شرکت کردم، اما قتل وحید کار من نبوده است. در آن درگیری افراد زیادی بودند که هرکدام تیزی داشتند و ممکن است او را فرد دیگری کشته باشد. چرا از میان این همه آدم که در درگیری بودند، من باید متهم ردیف اول باشم.

در نهایت قضات دادگاه کریم را به اتهام قتل وحید مرادی مجرم تشخیص داده و او را به قصاص محکوم کردند.

درحالی که پرونده قتل وحید مرادی به دست کریم همچنان در دیوان عالی کشور در انتظار رأی است، پرونده دومین قتل او که پیش‌تر مورد رسیدگی قرار گرفته بود در دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد و او در یک قدمی طناب دار قرار گرفت.

این در حالی است که پرونده این متهم درخصوص قتل وحید مرادی همچنان در دیوان عالی کشور مفتوح است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز