قابلیت های جدید لایو اینستاگرام معرفی شد

لست سکند

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت زمان بندی لایوها را برای کاربرانش ایجاد کرده است؛ ضمن اینکه قصد دارد ویژگی حالت تمرین قبل از برقراری لایو را هم برای کاربران خود ارائه دهد.

به گزارش کاماپرس، پخش زنده که اغلب مردم آن را با عنوان لایو می‌شناسند یکی از ویژگی‌های مورد توجه اینستاگرام محسوب می‌شود. کاربران از این طریق به راحتی با شخصیت‌های مهم، سلبریتی‌ها و … ارتباط مستقیم برقرار کرده، بحث و گفت و گو می‌کنند. طی چند روز گذشته حساب رسمی اینستاگرام در توییتر خبر از اضافه شدن قابلیت جدیدی را به کاربران خود داد. این قابلیت که برنامه ریزی لایو نامیده می‌شود، امکان زمان بندی آن را فراهم کرده است.

از این طریق صاحبان کسب و کار، سلبریتی‌ها و همه کسانی که از قابلیت لایو بهره می‌برند، امکان تعیین زمان برای این کار و اطلاع رسانی به فالوورهای خود را دارند. با استفاده از این قابلیت جدید امکان مدیریت زمان بندی تا 90 روز بعد هم فراهم است. البته این قابلیت به صورت سروری و تدریجی برای کاربران فعال خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

امکان ارتباط بیشتر کاربران در اینستاگرام

اینستاگرام شرایط بررسی وضعیت پیش از برگزاری لایو یا حالت تمرین را هم برای کاربران خود ارائه داده است. این ویژگی به کاربران اجازه خواهد داد که قبل از شروع پخش لایو با مهمانان ارتباط برقرار کرده و مواردی مثل سطح صدا و روشنایی تصویر را بررسی و محتویات مورد نظر خود را مورد بازبینی مجدد قرار دهند.

در حال حاضر اینستاگرام بخش جدایی ناپذیر از زندگی و کسب و کار همه افراد شده است. سلبریتی‌ها در دوران کرونا به خوبی در این فضا حضور داشتند و به جذب مخاطب پرداختند. حضور اغلب مردم در این فضا باعث شده تا اینستاگرام همواره قابلیت‌های خود را ارتقا دهد. به نظر این ویژگی‌های جدید اینستاگرام باعث ارتباط بیشتر کاربران با یکدیگر و همچنین افزایش استفاده از این شبکه اجتماعی خواهد شد.

مرتبط با : اینستاگرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز