فیشیال صورت چیست؟  + یادگیری و آموزش فیشیال

داشتن پوستی سالم و شاداب، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی است که تاثیر قابل توجهی بر روی چهره دارد. فیشیال صورت یک روش درمانی و زیبایی مناسب برای پاکسازی عمیق پوست است. فیشیال به روش‌های مختلف و در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به افزایش آگاهی در زمینه مراقبت‌های پوستی و همچنین استقبال گسترده از روش‌های مراقبت از جمله فیشیال، آموزش و یادگیری روش‌های فیشیال بسیار رایج شده است. از این رو آموزش فیشیال و یادگیری آن می‌تواند یک گزینه سودآور برای راه‌اندازی کسب و کار محسوب شود. شما یا یادگیری این روش‌ها می‌توانید کلینیک خود را تاسیس کرده یا در یکی از کلینیک‌های زیبایی مشغول به کار شوید. کاماپرس در ادامه به معرفی فیشیال و بهترین مرکز آموزش فیشیال می‌پردازد.

فیشیال چیست؟

فیشیال صورت یک روش درمانی-زیبایی پوستی است که با پاکسازی، لایه‌برداری و آب رسانی عمیق به پوست، موجب بستن منافذ باز روی پوست صورت شده و با حذف سلول‌های مرده، پوست را جوان و شاداب می‌کند. در فیشیال با استفاده از روش‌های مختلف در یک جلسه یک تا دو ساعته، بسیاری از مشکلات پوستی از جمله جوش‌های سر سیاه، منافذ باز، کومودون‌ها، جوش‌های زیرپوستی و غیره از بین رفته و پوست مجددا احیا می‌شود.

آریاک سفر

چرا انجام فیشیال اهمیت دارد؟

سطح پوست، پر از سلول‌های مرده و لایه شاخی است. سلول‌های مرده پوست در سطحی‌ترین بخش پوست قرار گرفته و وظیفه محافظت از پوست را برعهده دارند. در حالت طبیعی بدن باید حداقل ماهی یک‌بار این سلول‌ها را به‌طور کامل حذف کرده و سلول‌های جدید را جایگزین کند. با این وج.د در برخی موارد، به دلایل متعددی، بدن وظیفه خود را به خوبی انجام نداده و سلول‌های مرده روی پوست جمع شده و موجب کاهش شادابی پوست و تیره و کدر به‌نظر رسیدن آن می‌شوند. در این شرایط، فیشیال پوست با روش‌های گوناگون به حذف این سلول‌ها می‌پردازد.

ضمن این‌که فیشیال پوست با حذف جوش‌ها و سایر مشکلات پوستی و به‌طور کلی با بهبود اوضاع پوست، علاوه بر ایجاد آرامش در ذهن و بدن، موجب افزایش اعتماد به نفس نیز می‌شود. ضمن این‌که آبرسانی عمیق در فیشیال به پوست‌های خشک، روند پیری و چین و چروک پوست را به تاخیر می‌اندازد.

انجام فیشیال چه مراحلی دارد؟

فیشیال دارای مراحل مختلفی بوده که با توجه به پوست هر فرد متفاوت است. از این رو آموزش فیشیال نیاز به آموزش تخصصی و مهارت بالا دارد. با این حال، مراحل فیشیال به‌طور کلی در ادامه بررسی شده است؛

مشاوره مشتری

نخستین گام در شروع فیشیال، مشورت با مشتری در ارتباط با نوع پوست، تغذیه و سبک زندگی، بیماری‌های پوستی، حساسیت‌های پوستی، داروها و مکمل‌های مورد استفاده، محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایش مورد استفاده است. مشاوره با مشتری و آگاهی از این اطلاعات در انتخاب مراحل فیشیال و روش‌های آن برای فرد، ضروری است.

پاکسازی و بخاردهی پوست

در مرحله پاکسازی، موهای مشتری با هدبند یا یک حوله به‌طور کامل جمع می‌شود. سپس با استفاده از پدهای مخصوص یا گلوله‌های پنبه و با پاک‌کننده‌های متناسب با هر پوست، لایه بیرونی پوست پاکسازی می‌شود. در این مرحله متخصص با استفاده از نور و ذره‌بین، پوست صورت را از نظر مشکلات پوستی به‌طور کامل بررسی می‌کند.

بعد بخار دهی و بخور گرم به پوست صورت انجام می‌شود تا منافذ پوستی برای انجام مراحل بعدی فیشیال باز شود. بخور گرم همچنین موجب آرامش فرد و پوست صورت او شده و سبب می‌شود تا جوش‌های سرسیاه و سرسفید و کومودون‌ها به راحتی خارج شوند.

لایه برداری سطحی و عمیق پوست

در این مرحله پوست‌های مرده و سلول‌های شاخی با استفاده از دستگاه لایه‌بردار یا به کمک تیغ مخصوص از روی پوست صورت برداشته می‌شوند. پوست صورت در این مرحله روشن و نرم می‌شود.

در مرحله بعد پاکسازی به شیوه عمقی‌تر انجام گرفته و جوش‌های زیرپوستی، کومودون‌ها و آلودگی‌های زیر پوست کاملا خارج می‌شوند.

ماساژ و در نهایت ماسک گذاری روی پوست

در این مرحله، پوست با استفاده از کرم‌ها و روغن‌های مخصوص ماساژ داده می‌شود. ماساژ پوست موجب خون رسانی در پوست، کاهش چین و چروک‌ها و جوان سازی و همچنین کاهش خستگی پوست و ریلکس شدن آن است.

در آخرین مرحله متخصص، با توجه به نوع پوست و مشکلات احتمالی آن، از ماسک‌های مخصوصی برای تقویت پوست استفاده می‌کند. در نهایت ممکن است متخصص از تونر و کرم ضد آفتاب نیز بر روی پوست استفاده کند.

آموزش فیشیال و مزایای آن

با توجه به استقبال گسترده و محبوبیت فیشیال و فرایندهای زیباسازی پوست در میان مردم، بازار کار فیشیال و پاکسازی صورت بسیار داغ و پررونق است. با این حال، با وجود کلینیک‌های متعدد زیبایی که به ارائه خدمات فیشیال می‌پردازند، برخورداری از تخصص و دانش برای ورود به بازار کار و پیشی گرفتن از رقبا ضرورت دارد.

از این رو برای آموزش فیشیال و دریافت مدرک تخصصی در این زمینه، بهتر است به سراغ مراکز و آموزشگاه‌های معتبر بروید. مزایای آموزش فیشیال در آموزشگاه معتبر شامل شناخت انواع پوست و ساختمان پوست، یادگیری کامل فیشیال بر اساس متدهای روز دنیا، آشنایی با انواع مشکلات پوستی و روش‌های درمان آن‌ها، آشنایی با مواد مخصوص فیشیال از جمله انواع ماسک و کرم‌های لایه بردار و غیره است.

آموزش فیشیال در مجموعه ایران فیشیال

ایران فیشیال یک مجموعه معتبر و مطمئن برای آموزش فیشیال و یادگیری انواع مهارت‌های مرتبط با مراقبت و پاکسازی پوست است. ایران فیشیال با برگزاری دوره‌های فیشیال در شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، تبریز، کرج و اصفهان، تمامی نکات و مراحل لازم برای انجام یک فیشیال تخصصی را به هنرجویان خود ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران فیشیال
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز