فولکس‌واگن 75 هزار ماسک و لباس پزشکی به نیویورک اهدا می‌کند

شرکت فولکس‌واگن با همکاری فاورسیا، تولیدکننده پارچه‌های داخلی خودروهای این کمپانی، قصد دارد تولید تجهیزات شخصی پزشکی را برای مقابله با کرونا آغاز کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از بیزنس اینسایدر، این دو شرکت با ایجاد تغییراتی در کارخانه مکزیک فولکس‌واگن، شرایط را برای تولید ماسک و روپوش پزشکی هموار کرده و اعلام کرده‍‌اند ظرفیت خط تولید این شرکت، 250 هزار ماسک و 50 هزار روپوش پزشکی در هفته است.

راه‌اندازی این خط تولید در حالی صورت می‌گیرد که شرایط ایجاد شده بر اثر شبوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا بسیار بحرانی است و بسیاری از مرکز درمانی این کشور، کمبود تجهیزاتی چون ماسک و روپوش پزشکی را تجربه می‌کنند.

اندرو کوومو، فرماندار نیویورک در کنفرانس خبری روز جمعه خود بر استفاده شرکت‌ها از امکانات داخلی برای تولید تجهیزات ساده مانند ماسک و لباس تاکید کرد.

آریاک سفر

اسکات کیاف، مدیر ارشد اجرایی شرکت فولکس‌واگن در آمریکا در بیانیه مطبوعاتی این شرکت، گفت: «فولکس‌واگن مفتخر است با شرکایی مانند فائوریا که حاضر هستند در شرایط خاص، خارج از محدوده معمول خود فعالیت کرده و چیزهایی بزرگ‌تری را هدایت کنند، همکاری می‌کند.» وی ادامه داد: «این موضوع نشان‌دهنده نبوغ فولکس‌واگن و شبکه تامین آن است و در این زمینه، برنامه‌ای برای متوقف کردن فعالیت تا پایان این بیماری نداریم.

به گفته ردیاب کووید-19 مایکروسافت، فولکس‌واگن اولین محموله ماسک‌ها و لباس‌های تولید شده توسط فائورسیا را به نیویورک اهدا کرد؛ ایالتی که با بیش از 100 هزار مورد ابتلا به کرونا با بالاترین آمار مبتلا دست و پنجه نرم می‌کند.

این محموله شامل 70 هزار ماسک و 5 هزار لباس است که این هفته در بیمارستان‌های نیویورک از جمله مرکز جاویتس، توزیع خواهد شد. مرکز جاویتس، مرکزی متعلق به نیروهای نظامی آمریکاست که پس از تبدیل به بیمارستان صحرایی، بیش از 2 هزار و 500 تختخواب را به ظرفیت درمانی نیویورک افزوده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز