فولاد کاوه جنوب کیش ؛ 9 نکته کلیدی که بهتر است بدانید

فولاد کاوه جنوب کیش-کاماپرس

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش علی­رغم حضور در فهرست تحریم‌­های امریکا با بهره­‌برداری از فاز ۲ فولاد­سازی به رکورد تولید ماهیانه ۱۵۷ هزار و ۹۵۰ تن شمش دست یافت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع معدنی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی فولاد کاوه جنوب کیش و محصولات متنوع آن می‌پردازد؛

* مدیرعامل این شرکت در گزارش فروش سالیانه ۱۳۹۹ بیان کرد، یک میلیون و ۲۴۴ هزار تن محصول شمش به فروش رسیده که رکورد سال قبل خود را رد کرده است. طبق اعلام علی دهاقین میزان صادرات این شرکت در مدت یاد شده به ۷۵۶ هزار تن رسیده است.

* بررسی آمار­های سامانه کدال نمایانگر آن است که تا پایان بهمن ماه ۹۹ فولاد کاوه جنوب کیش موفق به تولید یک میلیون و ۲۵۱ هزار و ۵۴۱ تن شمش بیلت و یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۰۵ تن آهن اسفنجی شده است. همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه مجموع فروش آن به ۱۱۷ هزار و ۹۴۸ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال بوده است که ۷۴۲۰۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال آن مربوط به فروش محصولات صادراتی بوده است.

آریاک سفر

* فولاد کاوه جنوب کیش، شرکتی است که با سرمایه­‌گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با پشتوانه بر معادن مواد معدنی کرمان، یزد و فارس و وجود تاسیسات بندر شهید رجایی و امکان بهره‌برداری از حمل‌ونقل دریایی و دسترسی به اسکله و سیستم شانتینگ یارد در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد.این شرکت در چهار واحد تولیدی آهن‌­سازی، فولاد­سازی و ریخته‌­گری مداوم، آب شیرین­‌کن و گاز­های صنعتی مشغول به فعالیت است.

* شمش بیلت شامل فولاد­های ساختمانی، فولاد تقویت‌­شونده بتن، مفتول فولادی، مفتول برای الکترود جوشکاری و سیم جوش، فولاد کله‌زنی سرد و آهن اسفنجی محصولات اصلی فولاد کاوه جنوب کیش محسوب می­‌شوند.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش-کاماپرس

* شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با شرکت­‌هایی همچون آلومینیم کاوه خوزستان، قلعه گنج کاوه، فولاد شرق کاوه، فولاد کاوه اروند، شرکت صنایع تجهیزات پارس سارایه، شرکت توریرا، شرکت بازرگانی پیشگامان گسترش افق تجارت ایرانیان، سیمان نهاوند، سیمان ایلام، سیمان هگمتان، سیمان تهران، معدنی دماوند، فن آوران سامیک و سیمان گیلان سبز همکاری می­کند.

* فولاد کاوه جنوب کیش موفق به دریافت گواهینامه ایزو۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱، ضرورت استقرار نظام مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ۱۸۰۰۱،  دومین و چهارمین تقدیر نامه تعالی ۱۳۹۶، گواهی تحقیق و توسعه از وزارت صنعت و معدن و تجارت در سال ۱۳۹۸، واحد برتر صنایع معدنی در سال ۱۳۹۷ شد.

* از افتخارات این شرکت می­توان به کسب تندیس صادرکننده فعال استانی در سال ۱۳۹۶، تندیس بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن ۱۳۹۸، تندیس صادرکننده نمونه استان هرمزگان، تندیس صادرکننده نمونه استانی ۱۳۹۷، تندیس هفتمین گردهمایی جشنواره خاتم، تقدیرنامه اداره کل حافظ از محیط زیست استان هرمزگان اشاره کرد.

* فولاد کاوه جنوب کیش در جهت شرکت در امور فرهنگی مسابقات کتابخوانی، مسابقه سراسری عفاف و حجاب ویژه کارکنان و خانواده، مسابقه پیام کوتاه و مقاله‌نویسی را تدارک دیده است.

* کاربران می‌توانند برای آشنایی بیشتر به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه کنند.

نویسنده: فاطمه شریف­‌آبادی

انتهای پیام

مرتبط با : فولاد کاوه جنوب کیش
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز