فولاد سنگان رکورد تولید گندله در شرق ایران را شکست

مدیرعامل فولاد سنگان از شکستن رکورد تولید گندله در شرق ایران توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش کاما پرس به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان علی امرائی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت:  تلاشگران فولاد سنگان با عنایت به خداوند و تلاشی ستودنی، رکورد تولید گندله در شرق کشور را دوباره جابجا کردند.

وی گفت :تولید ۱۵۷۵۲ تن گندله در حالی بدست آمد که بالاترین رکورد از شروع بهره برداری در کارخانه گندله سازی  بوده است.

مدیرعامل فولاد سنگان یادآور شد، برای تولید پنج میلیون تن گندله بعنوان ظرفیت اسمی کارخانه در سال، نیاز به تولید ۱۵۶۹۶ تن گندله در روز است که با توجه به کسب این مهم، رکورد”تولید اسمی” عظیم ترین کارخانه گندله سازی شرق کشور نیز شکسته شد.

آریاک سفر

بنا به اعلام روابط عمومی فولاد سنگان، سربازان جبهه اقتصادی صنعت در شرق کشور، در روزهای پایانی سال رونق تولید، از قله های دست نیافتنی تولید گندله فراتر رفته و بار دیگر شرق کشور را بعنوان منبعی استراتژیک و موثر در تولید پایدار مواد اولیه توام با توسعه پایدار در صنعت فولاد معرفی  نمودند.
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایداربخشی ازگندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال 1394 تاسیس شد. در حال حاضر واحد گندله سازی به ظرفیت اسمی 5 میلیون تن در سال در حال بهره برداری بوده و با تولید و در مدار قرار گرفتن کارخانه کنسانتره سازی به ظرفیت 5 میلیون تن در سال به بزرگترین تولید کننده کنسانتره در شرق کشور تبدیل خواهد شد.

شایان ذکر است این شرکت به منظور رسیدن به اهداف تولیدی، بسترهای زیرساختی خود را با طراحی وایجاد ساختمان های صنعتی تولید کنسانتره، گندله و ناحیه انباشت و برداشت سنگ آهن، سنگ شکن (ژیراتوری)، سرندها، نوارنقاله ها، دارای ساختمان های اداری، مهمانسرا، مسجد، رستوران، آتش نشانی، مرکز آموزش، بهداری، انبارهای مورد نیاز، تعمیرگاه سبک و سنگین  در زمینی به وسعت 150 هکتار در دست توسعه دارد.

مرتبط با : فولاد سنگان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز