فولاد بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل امروز داشت

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 2 هزار و 533 واحد کم شد و در محدوده 1 میلیون و 410 هزار و 188 واحدی قرار گرفت. اما شاخص هم وزن در مقایسه با روز گذشته 2 هزار و 533 واحد بالاتر رفت و به مرز 407 هزار و 302 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات بازار سهام در روز جاری 22 هزار و 503 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «کگل» و «اتکای» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 74 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خساپا» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازار بورس دومین روز از آخرین ماه پاییز را هم بی‌رمق به پایان رساند. ارزش معاملات بورس دوباره امروز منفی شد و این موضوع باز هم باعث کم توانی این بخش شد. این روزها بیشتر گروه خودرو و نمادهای مرتبط با آن است که بازار را سرپا نگه داشته و اندکی به این بخش جان دوباره بخشیده است. در صورتی که شرایط ابهام برای بازار سرمایه کم شود، اغلب معامله گران بار دیگر به این بخش اعتماد کرده و سرمایه خود را به آن می‌سپارند.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهم زقیام

شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد زقیام در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم تقریبا به هزار و 442 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، بنیاد مستضعفان و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینابهگزین بیشترین سهم زقیام را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز