فوری – پاساژ علاءالدین آتش گرفت

بخش هایی از پاساژ علاءالدین معروف ترین بورس گوشی موبایل ایران ظهر امروز طعمه حریق شد.

به گزارش کاماپرس، ایمن بودن یا نبودن پاساژ علاء الدین بارها موجب بحث و کشمکش بین مالکان این پاساژ و نهادهایی همچون شهرداری تهران و سازمان آتش نشانی بوده و حتی منتهی به تخریب بخشی از این ساختمان به حکم دادگاه شده است با این حال در مورد ایمنی معروف ترین بورس موبایل ایران حرف و حدیث فراوانی مطرح است.

حریق امروز پاساژ علاء الدین نیز گرچه به سرعت مهار شد اما زنگ خطر را بار دیگر برای مراجع قانونی به صدا درآورد که تا زمان باقیست نسبت به ایمنی این مکان پرتراکم نظارت های لازم را انجام دهند تا از بروز سوانح احتمالی جلوگیری شود.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حریق امروز این پاساژ به ایسنا گفت: ساعت ١١:٢٣ دقیقه روز جاری وقوع حریق در پاساژ علاءالدین به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که بخشی از سیمهای برق داخل سقف کاذب در طبقه اول دچار حریق شده و آژیرهای خطر را به صدا در آورده اما پرسنل دوره دیده این ساختمان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند حریق را اطفا کردند.

آریاک سفر

خبرهای جذاب را بخوانید:

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان بازدیدهای لازم را از محل انجام داده و ضمن تخلیه دود محل را ایمن سازی کردند.

ملکی با تاکید بر اینکه پاساژ علاءالدین در این سالها اقدامات بسیار خوبی جهت ایمن سازی انجام داده است افزود: ایمن سازی ساختمان و مجهز کردنش به سیستمهای اعلام و اطفای حریق می تواند از وقوع حوادث گسترده جلوگیری کند. حریقی که امروز رخ داد و توسط پرسنل خود این مرکز تجاری اطفا شد یکی از تأثیرات مثبت ایمن سازی است که شاهدش بودیم.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “فوری – پاساژ علاءالدین آتش گرفت

  1. مجیدقربانی گفته:

    باسلام بایدیه همچنین قضیه ای مثل پلاسکوبوجودبیادتابعدبزنیم توی سرخودمون تایه فکری بکنیم؟

  2. محمد گفته:

    من کاسب پاساژ علاالدینم همش دروغ است هیچ آتش سوزی پنج شنبه اتفاق نیوفتاد در ضمن مالک باوجدان این پاساژ هم با وجود گرفتن اجاره ها و شارژهای نجومی هیچ کاری جهت ایمنی و سالم سازی پاساژ انجام نمیدهد تو بحث همین کرونا تا به حال چند ده نفر از کسبه درگیر شدند اما حتی یک روز پاساژ را گندزدایی نکرده میدانم شما هم این مطلب را درج نمیکنید و مثل خیلی از مطبوعات جیره خور خاندان علاالدین هستید

  3. سعید گفته:

    واقعا شیرینی که گرفتی از مالک تعریف کنی تو گلوت گیره می‌کنه
    وارد پاساژ که میشی هیچ اثری از نظافت و رعایت قوانین نمی‌بینی کثافت همه جا رو گرفته پله برقی ها خراب و از همه جا سیم آویزون ملت مثل موریانه درهم می‌پیچند و اگر روزی آتش سوزی بشه راه فراری نیست چون جمعیت زیادی آنجا هستند مغازه داران اکثرا در حال سیگار کشیدن هستند و جایی برای نفس کشیدن نیست گوشه ای یکی داره شربت میفروشد و واقعا جنگل مولا همینه
    لوازم فروشندگان جلوی مغازه آسون چیدند و راه گذر را تنگ کردند اسفناکه بخدا مالک میلیاردر کمی از اجاره ها را و خرج کنه اونجا درست میشه و نیازی به دادن سکه به خبرنگاران و سایر بازرسان نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز