فوری: جرایم بیمه شخص ثالث بخشیده می‌شود

لست سکند

بنابر اعلام رئیس کل بیمه مرکزی، جرایم بیمه‌های شخص ثالث به مدت 20 روز بخشیده می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از صدا و سیما، رئیس کل بیمه مرکزی از بخشودگی جرایم بیمه‌های شخص ثالث خبر داد. غلامرضا سلیمانی گفت: افرادی که به هر دلیل خودروهای موتوری خود را بیمه نکرده‌اند و شامل جریمه شده‌اند، می‌توانند بدون پرداخت جریمه در این مدت 20 روزه خودروی خود را بیمه کنند.

وی ادامه داد: از 17 مهرماه تا 6 آبان ماه به مدت 20 روز، تمامی وسایل نقلیه موتوری از جمله موتور سیکلت، خودروهای سواری و ماشین آلات کشاورزی که تاکنون بیمه نامه شخص ثالث نداشته اند یا به دلیل پرداخت نکردن آن، مشمول جریمه شده اند، می‌توانند بدون پرداخت جریمه با مراجعه به مراکز بیمه خودروی خود را بیمه کنند.

راز آسمان پایتخت

سلیمانی افزود: طبق قانون اگر خودرویی موتوری بیمه نامه شخص ثالث نداشته باشد، ضمن اینکه به اندازه بیمه یک سال جریمه می‌شود، در زمان بروز حادثه هم نمی‌تواند هیچ کمک یا خدمتی از بیمه دریافت کند. به همین دلیل کسانی که تاکنون بیمه نداشته اند تشویق می‌کنیم تا از این فرصت استفاده و خودروی خود را بیمه کنند.

قابل توجه است، بر اساس آمار از ۱۲ میلیون موتورسیکلت پلاک شده در کشور در حال حاضر تنها یک و نیم میلیون موتورسیکلت دارای بیمه شخص ثالث هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز