فواید استفاده از آرم بلاستر شرافیت در بدنسازی + راهنمای خرید

لست سکند

آرم بلاستر یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد در سالن‌های بدنسازی و وزنه برداری است؛ ورزشکاران و بدنسازان از آرم بلاستر برای انجام استاندارد و اصولی حرکات جلو بازو و تقویت عضله جلو بازو استفاده می‌کنند. خرید آرم بلاستر شرافیت ضمن فوایدی که دارد، برای جلوگیری از ورود آسیب‌های جدی به بدن ضروری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم بدنسازی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انجام صحیح و اصولی حرکات و تمرینات بدنسازی، علاوه بر تمرین و ممارست فراوان، نیازمند استفاده از تجهیزات جانبی کمک کننده از جمله آرم بلاستر شرافیت است؛ این محصول علاوه بر کمک به انجام صحیح حرکات جلو بازو، سبب حفظ روحیه و انرژی در حین تمرین و افزایش اعتماد به نفس در ورزشکاران می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول و فواید استفاده از آن می‌پردازد.

آرم بلاستر چه کاربردی دارد؟

آرم بلاستر یکی  از تجهیزات پرکاربرد بدنسازی است؛ این محصول به شکلی منحنی و همراه به چند تسمه برای دور گردن طراحی شده است. درواقع بخش منحنی محصول بر روی سینه ورزشکار قرار گرفته و دو پد آرنجی در هر دو طرف به عنوان تکیه‌گاهی برای آرنج‌ها عمل کرده و مانع از پیچش عضلات بازو می‌شوند.

استفاده از آرم بلاستر به ویژه برای بدنسازان تازه‌کار برای ثابت نگه داشتن آرنج‌های در جای خود، ایزوله کردن عضلات و حفظ فرم صحیح برای انجام تمرینات کاربرد دارد؛ به‌طوری که در نهایت این محصول علاوه بر کمک به انجام اصولی تمرینات جلو بازو، از بروز آسیب به بازو و سایر بخش‌های مرتبط بدن جلوگیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بسیاری از ورزشکاران تازه کار پس از مدتی تنها به این دلیل که نمی‌توانند حرکات را به شکلی صحیح انجام دهند، روحیه خود را از دست داده و ورزش را کنار می‌گذارند؛ درحالی‌که انجام صحیح حرکات به کمک تجهیزات مناسب مانند آرم بلاستر این روحیه و اعتماد به نفس را در آن‌ها تقویت می‌کند.

در چه تمریناتی از آرم بلاستر استفاده کنیم؟

تمرینات و حرکات مرتبط با جلو بازو برای تقویت عضلات این ناحیه و همچنین خوش فرم و زیبا شدن جلو بازو انجام می‌شوند. بنابراین، استفاده از آرم بلاستر تقریبا در تمامی حرکات جلو باز، برای جلوگیری از اشتباه زدن این حرکات و دستیابی به نتیجه در کوتاه‌ترین زمان توصیه می‌شود. برخی از مهم‌ترین این حرکات در ادامه معرفی شده است؛

جلو بازو هالتر ایستاده

این تمرین برای ورود فشار به عضلات و رشد آن‌ها صورت می‌گیرد؛ از آرم بلاستر در این حرکت برای ورود صحیح فشار و همچنین افزایش این فشار استفاده می‌شود.

جلو بازو دمبل چکشی جفت

این حرکت علاوه بر عضلات دو سر بازو، عضلات ساعد را نیز درگیر می‌کند و سبب عضله سازی و رشد بیشتر آن‌ها در این ناحیه می‌شود. آرم بلاستر برای افزایش فشار در این بخش‌ها و عدم ورود آسیب کاربرد دارد.

جلو بازو دمبل خم نشسته

انجام حرکت جلو بازو دمبل خم نشسته با کمک آرم بلاستر بسیار راحت‌تر و اصولی‌تر صورت می‌گیرد؛ چرا که برای بلند کردن وزنه در این حرکت به تمرکز بیشتری نیاز دارید.

در هنگام خرید آرم بلاستر به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حال حاضر تجهیزات ورزشی از جمله آرم بلاستر در جنس‌ها و با ویژگی‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند؛ با توجه به نقش این ابزار در سلامتی، خرید نوع مناسب آرم بلاستر اهمیت بسیاری دارد؛ برخی از نکات مهم که در حین خرید آرم بلاستر باید به آن توجه کرد، در ادامه آمده است؛

قابلیت تنظیم

آرم بلاستر خوب و مناسب معمولا باید قابلیت تنظیم داشته باشد؛ با وجود این قابلیت، آرم بلاستر پس از تغییر فرم بدن یا کم و زیاد شدن وزن نیز کاربرد دارد. ضمن این‌که قابلیت تنظیم آرم بلاستر انجام موثر تمرینات دو سر بازو نیز نقش دارد.

دوام و عمر بالا

از آرم بلاستر معمولا در تمرینات پرفشار بدنسازی استفاده می‌شود که احتمال پارگی محصول را بالا می‌برند؛ بنابراین با خرید آرم بلاستر با دوام، با یک بار هزینه می‌توانید برای مدتی طولانی از یک محصول باکیفیت استفاده کنید و از هزینه‌های بعدی برای جایگزینی کالا جلوگیری کنید.

راحتی محصول

در هنگام خرید تجهیزات ورزشی مانند آرم بلاستر توجه به راحتی آن‌ها، تنگ یا گشاد نبودن در هنگام تمرین اهمیت دارد؛ چرا که خرید این وسایل برای راحت‌تر شدن تمرینات و استفاده مداوم صورت می‌گیرد.

توجه به برند محصول

خرید انواع تجهیزات ورزشی مانند آرم بلاستر از یک برند معتبر و مطمئن، خیال شما را از کیفیت محصول، تاثیر آن و از همه مهم‌تر سلامت بدنی خود راحت می‌کند. آرم بلاستر شرافیت علاوه بر قیمت مناسب، دارای ویژگی‌ها و مزایای متعددی است که آن را به یکی از محصولات باکیفیت در این زمینه تبدیل کرده است.

آرم بلاستر شرافیت

مجموعه شرافیت با طراحی و عرضه آرم بلاستر در محصولات خود، تحولی در عرصه بدنسازی و زیبایی اندام ایجاد کرده است. این محصول با طول 66 سانتی‌متر و عرض 9 سانتی‌متر با وزن بسیار سبک و رنگی حرفه‌ای طراحی شده است. یکی از مزیت‌های این محصول قابلیت تغییر آن با توجه به فیزیک بدن است. از دیگر ویژگی‌های آرم بلاستر شرافیت می‌توان به بند قابل رگلاژ، کاهش قیمت 40 درصدی نسبت به محصولات رقیب، قابلیت استفاده برای بانوان و آقایان و برش با دستگاه حرفه‌ای آلمانی اشاره کرد.

آرم بلاستر شرافیت به عنوان تکیه گاهی مناسب برای اکثر حرکات جلو بازو عمل کرده و با ایجاد تمرکز فوق العاده باعث فشار بیش از اندازه به عضله جلو بازو می‌شود. ضمن این‌که از این محصول برای بعضی از حرکت های پشت بازو نیز استفاده می‌شود.

آرم بلاستر شرافیت در حال حاضر در سایزبندی‌های متفاوت و با قیمت 507 هزار تومان قابل خریداری است.

مجموعه شرافیت

شرافیت ، مجموعه جوانی است که در راستای افزایش کیفیت ورزش در میان جوانان، به طراحی و تولید انواع تجهیزات و لوازم باکیفیت می‌پردازد. این برند علاوه بر لوازم بدنسازی و تجهیزات جانبی کاربردی ورزشی مانند آرم بلاستر، به عرضه انواع لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی مردانه نیز می‌پردازد. ضمن این‌که مجموعه شرافیت علاوه بر تضمین کیفیت کالاها، امکان خرید عمده لباس ورزشی را نیز فراهم کرده است.

برای خرید محصولات شرافیت می‌توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، محصول مورد نظر خود را در سایزبندی و رنگ دلخواه از فروشگاه آنلاین شرافیت انتخاب کرده و خریداری کنید.

انتهای خبر

مرتبط با : شرافیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز