فهرست مراکز چک آپ سرپایی برای افراد مشکوک به کرونا

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا فهرست کامل مراکز درمانی ۱۶ ساعته کرونا و بیمارستان‌های معین بیماران کرونایی توسط وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش کاماپرس، شمار افراد مبتلا به کرونا بر اساس اظهارات مسئولان بهداشتی کشور روند فزاینده ای یافته و متاسفانه روز گذشته رکورد تلفات این بیماری نیز شکسته شد. بر این اساس ممکن است در کنار افزایش شمار مبتلایان ، تعداد افرادی که علائم مشکوک بیماری کرونا از قبیل تب خفیف، سردرد، سرفه های خشک، تنگی نفس، دل درد، از دست دادن حس بویایی، خستگی و … را در خود می بینند نیز افزایش داشته باشد. این افراد باید برای بررسی علائم بیماری به مراکز درمانی 16 ساعته که در مناطق مختلف برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی درنظر گرفته شده مراجعه کنند تا نسبت به بررسی دقیق تر علائم بیماری در آنها اقدام شده و در صورت ضرورت اقدامات درمانی آنها در مراکز بستری و بیمارستان های معین کرونا ، ادامه یابد.

بنابه اعلام واحد مرکزی خبر صدا و سیما وزیر بهداشت نیز اخیرا در نشست روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور گفت: باید مراکز سرپایی 16 ساعته در دانشگاه ها افزایش پیدا کند.

دکتر سعید نمکی تأکید کرد: افزایش مراکز 16 ساعته، اطلاع رسانی توسط سامانه ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی با همدلی مردم باید توسعه پیدا کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه گروه هایی که در سنین سالمندی قرار دارند و بیماری های زمینه ای دارند باید برنامه های مفصلی برای آنها اجرا شود، گفت: سالمندان باید شناسایی شود و رساندن دارو به منازل و طبابت از راه دور باید اجرا شود همچنین بیمارستان های کرونایی از غیر کرونایی باید جدا شود تا بیماران غیر کرونایی مدت زیادی در صف خدمت قرار نگیرند.

آریاک سفر

با توجه به تاکید وزیر بهداشت بر اطلاع رسانی مراکز 16 ساعته در سراسر کشور فهرست این مراکز منتشر شد. برای دانلود این فهرست اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز