فروش نقدی 3 مدل وانت توسط گروه بهمن از امروز

بنا به اعلام گروه بهمن سه مدل وانت تولیدی این شرکت از امروز دوشنبه 9 تیرماه 1399 با قیمت قطعی و به صورت نقدی و اینترنتی و همچنین تحویل زودهنگام آغاز می شود.

به گزارش کاماپرس، وانت های تولیدی گروه بهمن در سه مدل به بازار عرضه می شود که هر سه مدل با استقبال متقاضیان مواجه شده است.

3 مدل وانت تولیدی گروه بهمن که در طرح فروش تیرماه این شرکت در معرض فروش قرار گرفته اند شامل؛ وانت کاپرا دو کابین، کارا تک کابین و دو کابین 2000 سی سی بوده و موعد تحویل این خودروها نیز هفته دوم مردادماه سالجاری است.

فروش این سه مدل وانت فقط به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت 9 صبح امروز دوشنبه 9 تیرماه 99 تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت انجام خواهد شد.

در این طرح، قیمت وانت کارا تک کابین یک میلیارد و 250 میلیون و 190 هزار ریال ، وانت کارا دو کابین یک میلیارد و 345 میلیون و 186 هزار ریال و قیمت وانت کاپرا دو کابین سه میلیارد و 160 میلیون و 594 هزار ریال است.

آریاک سفر

فروش بر اساس ضوابط بخشنامه برای جلوگیری از ثبت نام دلال ها

گروه بهمن همچنین اعلام کرد: با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

همچنین پرداخت مبلغ خودرو باید براساس قیمت های مندرج در جدول های ذیل انجام شود و عدم پرداخت وجه کامل به منزله انصراف متقاضی از دریافت خودرو تلقی می شود و شانس خرید خودرو نیز در اختیار مشتری جایگزین قرار خواهد گرفت.

گروه بهمن تصریح کرده است که در طرح مذکور وانت کارا به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید همچون تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و… مجهز شده است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “فروش نقدی 3 مدل وانت توسط گروه بهمن از امروز

  1. آرمین گفته:

    وانت دوکابین کاپرا در سال ۹۶ حدودا ۷۵ میلیون تومان به قیمت کارخانه فروخته میشده یعنی دو برابر یکن سمند ال ایکس و الان همان سمند بر اساس قیمت گذاری شورای رقابت حدودا دو یرابر شده است ولی این خودرو ۴ برابر دارد از طرف سازنده بفروش میرسد

  2. پیمان گفته:

    حالا کسیم نیس ک این اشغالاشونو بخره با این قیمتای فضایی . فم نکنم ک تو همون چین هم کسی این ماشینو سوار شه
    همون بهتر ببرید بدید ضایعاتی درجا پول نقد

  3. Mehran گفته:

    وقتی ماشین خوب وارد نمیشه و آشغال داخلی تولید میشه همینه،وگرنه شما بلدی برو با این پول ماشین بهتر بخر،چینی نخر

  4. سعید گفته:

    خیلی قیمت هاشون خوبه شرط هم میزارن 316 میلیون کاپرا 134 میلیون کارا؟ مگه میشه به جایی رسیدیم که باید بگیم خدا باز پدر مادر ایران خودرو و سایپا رو بیامرزه

  5. معصومی گفته:

    مفته خداوکیلی پولی نیست ۲۰۶ الان قیمتش ۱۴۰تومنه کاپرا بااین حجم موتورمفته من خودم چهارپنج تاثبت نام میکنم تحویل گرفتم راحت ۲۰۰میفروشم خدابده برکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز