فروش نقدی محصولات بهمن دیزل از فردا

لست سکند

فروش نقدی و فوری محصولات بهمن دیزل از فردا 25 خردادماه آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهمن دیزل فروش نقدی محصولاتی همچون کامیون فورس 8.5 تن کابین خواب‌دار، کامیون فورس 6 تن، کامیون فورس 6 تن کابین خواب دار، امپاور و مینی بوس سحر پلاس را از ساعت 10 صبح فردا 25 خرداد ماه آغاز می‌کند که تا پنج‌شنبه 26 خرداد ماه ساعت 16 ادامه دارد؛ البته اگر زودتر از تاریخ پایان ثبت‌نام محصولات تکمیل ظرفیت شوند طرح متوقف خواهد شد.

در همین زمینه بخوانید:

متقاضیان می‌توانند از تاریخ مذکور به سایت شرکت بهمن دیزل مراجعه و به صورت آنلاین ثبت‌نام خود را انجام دهند. گفتنی است که متقاضیان می‌توانند کامیون‌های فورس را به همراه کاربری خریداری کنند که کاربری‌ها به یخچالدار، مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی، باری چوبی با روکش فلزی، باری فلزی،  ایزوله، مسقف فلزی، باری فلزی لبه دار بغل بازشو و مسقف فلزی حمل نوشابه تقسیم می‌شوند که هر کاربری برای هر محصول قیمت متفاوتی دارد.

راز آسمان پایتخت

در این طرح جدید بهمن دیزل قیمت کارخانه کامیون فورس 8.5 کابین خواب دار 983 میلیون و 827 هزار و 38 تومان و قیمت مصوب فروش آن یک میلیارد و 80 میلیون تومان است. کامیون فورس 6 تن که قیمت کارخانه‌ای آن 893 میلیون و 251 هزار و 600 تومان است قیمت مصوب فروش  برای آن 980 میلیون تومان اعلام شده. قیمت مصوب فروش برای کامیون فورس 6 تن کابین خواب دار یک میلیارد و بیست میلیون تومان اعلام شده در حالی‌که قیمت فروش کارخانه آن 929 میلیون و 948 هزار و 903 تومان است.

در این طرح فروش نقدی خودرو امپاور نیز  عرضه شده که قیمت کارخانه آن دو میلیارد و 889 میلیون و 341 هزار و 270 تومان است و مصوب فروش آن قیمتی برابر با سه میلیارد و 160 میلیون تومان دارد.

مینی بوس سحر پلاس نیز یکی دیگر از محصولات عرضه شده برای متقاضیان است که قیمت فروش کارخانه آن یک میلیارد و 439 میلیون و 607 هزار و 489 هزارتومان و قیمت مصوب فروش آن یک میلیارد و 580 میلیون تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز