فروش نقدی شاهین و کوئیک آغاز شد + مبلغ پیش پرداخت

لست سکند

اولین نام نویسی سال 1401 برای فروش خودروهای شاهین جی، کوئیک اس، کوئیک اس آر و گیربکس معمولی و همچنین ساینا اس و سایپا اس ای از گروه خودروسازی سایپا فردا آغاز خواهد شد. این نام نویسی به مدت 48 ساعت ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازه زمانی تحویل هر خودرو متفاوت بوده و ارائه آن به مشتریان از مردادماه تا اسفند سال جاری صورت می‌گیرد. طبق اعلام گروه خودروسازی مربوطه، مشتریانی که خواهان هر یک از خودروهای مذکور هستند باید از ساعت 9 صبح امروز نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند. فرآیند ثبت نام برای این خودروها و انتخاب اتومبیل مورد نظر تنها از درگاه رسمی معرفی شده توسط گروه خودروسازی سایپا انجام خواهد شد. در صورتی که متقاضیان از طریق درگاه‌های دیگری اقدام به ثبت نام کنند، این گروه خودروسازی مسئولیتی را برعهده نخواهد گرفت و عواقب این کار برعهده خود متقاضی خواهد بود.

مهمترین مطالب امروز را بخوانید:

مبلغ پیش پرداخت برای پیش فروش سایپا

طبق جدول ارائه شده از گروه خودروسازی سایپا، متقاضیان خودرو شاهین جی برای ثبت نام این اتومبیل باید 172 میلیون و 232 هزار و 900 تومان پیش پرداخت انجام دهند. موعد تحویل این خودرو هم مردادماه تا مهرماه سال 1401 اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

افرادی که خواهان خرید خودرو کوئیک اس هستند هم باید 92 میلیون و 274 هزار و 400 تومان نقدینگی داشته باشند. زمان تحویل این خودرو طبق جدول ارائه شده، مهرماه تا آذرماه سال جاری است.

مبلغ پیش پرداخت برای متقاضیان خودرو کوئیک آر با گیربکس معمولی هم 88 میلیون و 952 هزار و 900 تومان اعلام شده است. این خودرو طی مردادماه تا مهرماه 1401 به واجدین شرایط تحویل داده خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت اصلی هر خودرو مطابق قیمت روز آن در زمان تحویل خواهد بود.

در جدول زیر قیمت دیگر خودروهای پیش فروش ارائه شده است؛

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “فروش نقدی شاهین و کوئیک آغاز شد + مبلغ پیش پرداخت

  1. مهدی گفته:

    وقتی یک نظر هم ثبت نشده چرا اصلا فیلدش رو گذاشتین اگر مردید بگذارید مردم اظهار نظر کنن فقط بفکر تبلیغات این حلب سازها نباشید شاهین با موتور پراید تحویل مردم میدن با 350میلیون فقط پول میدی برای ظاهر ماشین

  2. A گفته:

    من خرداد ۱۴۰۰ کوییک s ثبت نام کردم با تحویل یک ساله . آذر ماه گفتن بقیه پول رو واریز کن تا یه ماه دیگه خودرو بهتون بدیم الان فرودین ۱۴۰۱ شده همچنان میگن هنوز اماده نیست .

  3. As گفته:

    سلام من دنا داشتم فروختم .شاهین خریدم برخلاف همه نظرها بسیار عالی و خدارو شکر راضی هستم .پیشنهاد میکنم حتما بخرید.

  4. محمد حسن سلطانی گفته:

    سایپا هنوز به تعهدات خود درقبال خریدان قبلی یعنی پیش فروش ها عمل نکرده چطور دوباره پول مردم را جمع می کند این هم نوعی کلاهبرداری است

  5. محسن گفته:

    وقتی میشه شاهین رو با قیمت کمتراز کارخانه توی بازار خریداری کرد مشتری مگر عقلشو از دست داده بیاد با وعده ی ۵ ماه دیگه ثبتنام کنه؟؟؟؟

  6. جعفر گفته:

    سلام من خودم توی خودرو سازی کار میکنم خیلی از ماشینهایی که تو انبارها بود خالی شده ولی من در تعجبم اینقدر مردم میگن نداریم چطور هر چی میاد میخرن

  7. نیره عباسی گفته:

    از سایپا ماشین نخرید.تحویل سه ماهشون به ما شده شش ماه وهنوز که هنوزه ماشینی دریافت نکردیم.هیچ کسی هم پاسخگو نیست!

  8. رضا انتخابی گفته:

    سلام
    اردیبهشت 1400 کوئیک اس با تحویل 6ماهه ثبت نام نمودم و آبان ماه تکمیل وجه انجام شده است. اما فروردین 1401 است و هنوز خبری نیست. مافیای خودرو با پول مردم بیچاره چیکارها که نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز