فروش نقدی ایران خودرو دیزل ویژه عید فطر

فروش نقدی مدل های باری و کمپرسی کامیونهای ایران خودرو دیزل ویژه عید فطر با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماه شروع شد.

به گزارش کاماپرس، فروش اردیبهشت ماه ایران خودرو دیزل از دیروز به صورت رسمی شروع شد و متقاضیان خرید مدل های باری و کمپرسی کامیون های 1924 و 2624 می توانند به ثبت نام این کامیون در مدل های ذکر شده اقدام کنند.

در این طرح فروش نقدی کامیون باری تک 1924 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 403 میلیون تومانی و با موعد تحویل تیر و مردادماه 1400 به مشتریان عرضه می شود. این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 1 میلیارد و 409 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کامیون باری 2624 نیز با قیمت مصوب 2 میلیارد و 31 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 به مشتریان عرضه می شود. این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 2 میلیارد و 49 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت .

فروش نقد و اقساطی فوتون یورو ۴

آریاک سفر

علاوه بر فروش نقدی کامیون ،شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کشنده فوتون یورو ۴ را در تعداد محدود و به روش نقد و اقساط اعلام کرد. ثبت نام کشنده فوتون یورو 4 از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو دیزل به نشانی http://esale.ikd.ir انجام می شود و موعد تحویل این کشنده نیز تابستان امسال است.

قیمت کشنده فوتون یورو 4 در این شرایط فروش دو میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شده که مشتریان می‌توانند به یک روش نقدی و سه روش اقساطی نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. موعد تحویل کامیون فوتون در شرایط فروش نقدی تیر 1400 و در شرایط فروش اقساطی، مرداد و شهریور 1400 اعلام شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  فروش خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو دیزل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز