فروش نقدی و اعتباری وانت کارا بهمن موتور

لست سکند

بهمن موتور شرایط خرید نقدی و اعتباری وانت کارا را برای متقاضیان فراهم کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهمن موتور وانت کارا تک کابین تیپ 4 را در فروش نقدی و اعتباری و وانت کارا دو کابین تیپ 4 را در فروش نقدی عرضه خواهد کرد.

فروش محصولات مذکور بهمن موتور از ساعت 10 صبح فردا دوشنبه 21 شهریور 1401 آغاز می‌شود که تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند برای خرید این محصولات که به صورت محدود ارائه شده به سایت شرکت بهمن مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قیمت محصولات ارائه شده در فروش بهمن موتور

در فروش اعتباری وانت کارا تک کابین تیپ 4 سفیدرنگ با قیمت 325 میلیون تومان ارائه خواهد شد؛ مبلغ پیش‌پرداخت آن نیز از سوی بهمن موتور 195 میلیون تومان تعیین شده و متقاضیان می‌توانند طی 12 یا 18 ماه مبلغ کامل این محصول را بپردازند. موعد تحویل این خودرو آبان ماه 1401 خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

در فروش نقدی بهمن موتور وانت کارا تک کابین تیپ 4 سفید با قیمت 325 میلیون تومان و وانت کارا دو کابین تیپ 4سفید با قیمت 337 میلیون و 500 هزارتومان عرضه می‎شوند که سود انصراف سالانه آن 13 درصد اعلام شده است. هر دو محصول مدل 1401 هستند که هفته دوم آبان ماه 1401 به خریداران تحویل می‌شوند.

مراحل تشکیل پرونده، تحویل خودرو، تحویل مدارک و… در زمان ثبت‌نام صورت خواهد گرفت. ثبت‌نام زمانی پذیرفته می‌شود که اطلاعات هویتی به صورت دقیق و صحیح همچنین مطابق با مستندات وارد شود.

گفتنی است واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز