فروش لاماری ایما آغاز شد ؛ فردا آخرین مهلت است

شرکت آرین پارس موتور فروش لاماری ایما را آغاز کرده که این طرح تا 21 مهرماه ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش خودرو لاماری ایما با قیمت قطعی برای متقاضیان عادی، مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همچنین طرح جایگزینی خودرو ارائه شده است.

لاماری ایما مدل 1401 در این طرح با قیمت یک میلیارد و 94 میلیون تومان ارائه شده که موعد تحویل آن 90 روزه خواهد بود. این محصول همچنین در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و سبز برای متقاضیان عرضه شده است.

متقاضیان خرید لاماری ایما می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت آرین موتور جهت ثبت‌نام و خرید این محصول اقدام کنند.

آریاک سفر

پیش از این شرکت آرین پارس موتور خودرو لاماری ایما را در طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‎فروش عرضه کرده بود که پیش از سررسید موعد تحویل مشتریان شد.

این محصول نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران رونمایی شد که مدیران قیمت آن را 989 میلیون تومان اعلام کردند که حالا پس از حدود 5 ماه این محصول با افزایش قیمتی حدود 100 میلیون تومان مواجه شده است.

شرایط خرید خودرو لاماری ایما

گفتنی است که عرضه لاماری ایما از طریق قرعه‌کشی انجام خواهد شد و افرادی که سنی بیش از 18 سال دارند می‌توانند در این فروش ثبت‌نام کنند.

هر کدملی مجاز به یکبار ثبت‌نام خودرو لاماری ایما است و شماره تلفن همراه، نشانی، شماره حساب، شماره شبا و مشخصات  ثبت شده در درگاه سایت باید به نام متقاضی باشد.

امکان ثبت‌نام برای متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی هستند میسر نخواهد بود و یکی دیگر از شرایط الزامی ثبت‌نام لاماری ایما برخورداری از گواهینامه معتبر است.

انتهای پیام

مرتبط با : آرین پارس موتور
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش لاماری ایما آغاز شد ؛ فردا آخرین مهلت است

  1. آینده گفته:

    شرکت های خودرو سازی چقدر راحت قیمت گذاری می‌کنند خوبه خودشون از صفر تا صد تولید نکردن فقط مونتاژ کردن قیمت حدود ۲ میلیارد راحت گفتن میلیارد خخخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز