فروش قسطی مزدا 3 با اقساط 1 تا 3 ساله + جزئیات پیش پرداخت و اقساط

شرکت بهمن موتور خودرو پرطرفدار و محبوب مزدا N3 را به صورت اقساطی با پیش پرداخت نیم میلیاردی و اقساط 1 تا 3 ساله در معرض فروش گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، گروه بهمن سازنده و درواقع مونتاژ کننده انحصاری خودروهای سواری مزدا در ایران اقدام به فروش اقساطی مزدا N3 کرده است. این خودرو جزو خودروهای لوکس بازار به شمار می رود و قیمت آن در حال حاضر در بازار حدود 840 تا 850 میلیون تومان است.

قیمت مزدا 3 در مقاطعی که نرخ دلار به 30 هزار تومان رسید از 1 میلیارد تومان نیز فراتر رفته بود و اکنون این خودرو در دوره نزول قیمت خود نسبت به 3 ماه قبل به سر می برد. پیش بینی ها حاکی از آن است که قیمت خودروهای لوکس همچون مزدا 3 باز هم به دنبال کاهش نرخ دلار ریزش داشته باشد.

شرایط پیش پرداخت و اقساط مزدا 3

در فروش اقساطی اخیر شرکت بهمن موتور متقاضیان خودرو مزدا N3 باید در هنگام ثبت نام مبلغ 400 میلیون تومان و در هنگام تحویل خودرو مبلغ 128 میلیون تومان پرداخت کنند.

آریاک سفر

اقساط در نظر گرفته شده برای فروش اقساطی این خودرو در سه دسته اقساط یکساله ، 2 ساله و 3 ساله است.

اقساط  یک ساله مزدا N3 ماهیانه مبلغ  35,471,000 تومان، اقساط دو ساله مزدا N3 دو ساله ماهیانه مبلغ  21,019,000 تومان و اقساط  سه ساله مزدا N3 ماهیانه  16,385,000 تومان در نظر گرفته شده است.

نکته دیگری که در پیش فروش این خودرو به چشم می خورد این است که خودروی مذکور با مدل 98 به خریداران تحویل می شود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های بهمن موتور مراجعه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “فروش قسطی مزدا 3 با اقساط 1 تا 3 ساله + جزئیات پیش پرداخت و اقساط

  1. مسعود گفته:

    واقعا متاسفم
    ماشینی که صفرش ۱۲۰تومان بود وبه صورت شرایط فروخته میشد و بااینکه ورژنهای جدیدش آمده ، همان خودرو با۶۰۰میلیون فروخته میشه
    ازماس که برماس

  2. سحر گفته:

    کیه که بخره. ماشین داره میریزه. تا حالا احتکار کرده بودن حالام نگه دارن. ضررشون رو باید مردم بدن؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز