فروش قسطی مزدا ۳ ، هایما ، جک و تیگو افزایش یافت

لست سکند

خودروهای مزدا 3 ، هایما ، جک و تیگو به دلیل نبود مشتری و رکود در بازار خودروهای خارجی قسطی فروخته می شوند.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار نشان می دهد رکود و کسادی در بازار خودروهای خارجی و مونتاژی حرف اول را می زند. با اینکه این خودروها بعد از کاهش قیمت دلار، دچار ریزش قیمت شدند، اما هنوز مشتری ندارند. قیمت بعضی از خودروهای مونتاژی بعد از کاهش نرخ ارز بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ارزان تر شده است، اما گویا مشتریان به خودروهای داخلی بیشتر علاقه دارند.

همین کسادی بازار باعث شده خیلی از فروشندگان مدل فروش اقساطی خودرو را انتخاب کنند. نیم نگاهی به سایت های مجاز خرید و فروش خودرو نشان می دهد، تعداد خودروهایی که به صورت اقساطی فروخته می شوند، روز به روز بیشتر می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

فعالان بازار معتقدند به دلیل نوسانات نرخ ارز، بسیاری از خریداران فعلا دست نگه داشته اند تا قیمتها به ثبات برسد و بعد برای خرید اقدام کنند. از طرف دیگر احتمال برداشته شدن تحریم ها هم وجود دارد و بعضی از خریداران منتظر هستند در شرایط جدید بازار خودروهای مونتاژی چه وضعیتی پیدا می کند و بعد برای خرید اقدام کنند.به همین دلیل فعلا در بازار خودروهای مونتاژی اتفاق خاصی نمی افتد.

راز آسمان پایتخت

هایما و مزدا ۳ در بازار چند؟

هایما خودروی چینی که آبان سال جاری تولید آن در ایران خودرو متوقف شددر حال حاضر با قیمت 627 میلیون تومان و 900 هزار تومان در بازار قیمت دارد. این خودرو بیش از دو ماه پیش با قیمت 651 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شد. مزدا حدود دوماه پیش با قیمت 900 میلیون تومان خرید و فروش می شد، اما امروز قیمت این خودرو امروز حدود 840 تا 850 میلیون تومان است.

پژو 2008 هم که در دو سه ماه گذشته مرز یک میلیارد تومان را رد کرده بود و با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می رسید ، حالا با قیمت 818 میلیون تا 872 میلیون تومان در بازار قیمت دارد. جک S3 هم این روزها ۴۴۳ تا ۴۵۳ میلیون تومان قیمت دارد. چری تیگو 7 هم در بازار با قیمت 870 میلیون تومان معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش قسطی مزدا ۳ ، هایما ، جک و تیگو افزایش یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز