فروش فوق العاده دو محصول از فردا موتورز

خودروسازی فرداموتورز دو محصول خود را در قالب فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دو محصول فردا اس ایکس 5 و فردا تی 5 از 25 تیرماه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه شده و تا سه روز این فروش ادامه دارد.

متقاضیان برای خرید فردا اس ایکس 5 باید مبلغی معادل 849 میلیون تومان بپردازند در حالی که قیمت قبل این محصول 749 میلیون تومان بوده است.

همچنین اگر فردی تقاضای خرید فردا تی 5 را داشته باشد باید یک میلیارد و 49 میلیون تومان بپردازد.

آریاک سفر

خودرو تی 5 شاسی بلندی با حجم موتور 1500 سی سی‌ که نوع موتور آن بنزینی و دارای توربو است. این موتور دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است که سیلندرهای آن به صورت خطی مستقیم آرایش گرفته‌اند. سیستم سوخت‌رسانی این محصول انژکتوری با پاشش چند نقطه‌ای، حداکثر توان خروجی این موتور 156 اسب بخار در 5 هزار دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور آن 230 نیومتن متر در هزار و 750 الی 4 هزار و 600 دور بر دقیقه است. این خودرو به کیسه هوای راننده و سرنشین حلو، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم روشن کردن خودرو بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای، روکش چرمی، سقف پانوراما قابل تنظیم، مه شکن عقب و … مجهز شده است.

اس ایکس 5 این خودروساز نیز کراس اوری با وزن 1350 کیلوگرم است که حجم موتور آن 1600 سی سی و نوع موتور آن بنزین سوز است. سلیندرهای این محصول 4 عدد و سوپاپ آن 16 عدد است که به صورت خطی مستقیم آرایش گرفته‌اند. این خودرو دارای سیستم ضد قفل، غربیلک فرمان، سیستم ضد سرقت، تهویه مطبوع دستی، یخ زدای شیشه عقب، سانروف، یخ زدای شیشه عقب، چراغ بدرقه و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : فردا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز