فروش فوری کوییک اتوماتیک بدون محدودیت + قیمت

لست سکند

شرایط فروش فوق‌العاده کوییک اتوماتیک با حذف شرط محدودیت پلاک اعلام شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید خودرو کوییک پلاس و کوییک آر اتوماتیک می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

در این طرح فروش فوق‌العاده محدودیت پلاک فعال حذف شده و متقاضیانی که طی 18 ماه گذشته خریدی از خودروسازها نداشته‌اند، امکان ثبت‌نام دارند.

به گفته حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا، خودروی کوییک اتومات به سیستم مولتی‌مدیا، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، رینگ آلومینیومی، چراغ رانندگی در روز، نمایشگر فشار بادتایر، سنسور پارک و… تجهیز شده که کوییک آر علاوه بر این تجهیزات به صندلی‌ها و فرمان چرم نیز تجهیز شده است.

راز آسمان پایتخت

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا همچنین درباره خودرو کوییک اتوماتیک گفت: این محصول از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌مند شده و مصرف سوخت پایینی دارد. خودرو کوییک اتوماتیک همچنین دارای شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور است و هزینه پایین سرویس و نگهداری را می‌توان از مزایای این خودرو نام برد.

جزئیات فروش فوری کوییک اتوماتیک

در این فروش فوری سایپا، خودرو کوییک پلاس سفید با گیربکس اتوماتیک با قیمت 278 میلیون 8 هزارتومان عرضه شده است.

همچنین کوییک آر پلاس اتوماتیک با رینگ اسپرت آلومینیومی با قیمت 288 میلیون و 82 هزارتومان توسط سایپا رائه شده است که متقاضیان می‌توانند از میان رنگ‌های سفید-مشکی، نقره‌ای-مشکی، سفید-قرمز و مشکی-قرمز انتخاب کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر فروش فوق‌العاده سایپا می‌توانند به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه و ضمن مشاهده مشخصات برای خرید خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز