فروش فوری شاهین جی با تحویل یک ماهه

لست سکند

سایپا در جدیدترین طرح خود، فروش فوری شاهین جی را بدون قرعه‌کشی برای متقاضیان عادی و طرح حمایت از خانواده و جمعیت آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش فوری خودرو شاهین جی از امروز 11 آبان ماه آغاز شده  و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان خرید شاهین جی می‌توانند این خودرو را با قیمت 344 میلیون و 747 هزازتومان خریداری کنند. این خودرو در رنگ سفید ارائه شده است و موعد تحویل آن حداکثر 30 روزه خواهد بود.

لازم به ذکر است برای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متقاضیان ابتدا باید پیش‌ثبت‌نام انجام دهند که مشمولان طرح مشخص شوند و پس از آن امکان ثبت نهایی میسر می‌شود.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان خرید شاهین جی می‌توانند به سامانه فروش محصولات سایپا مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشخصات خودرو شاهین جی

از مزایای شاهین جی می‌توان به پلتفرم اس پی سایپا، صندوق عقب 420 لیتری و طراحی ظاهری قابل قبول اشاره کرد. البته برخی کارشناسان پیشرانه پر استهلاک و کم بازده همچنین نداشتن سیستم کنترل پایداری این خودرو را از معایب آن اعلام کرده‌اند.

محور محرک این خودرو دیفرانسیل جلو است که به گیربکس 5 دنده دستی تجهیز شده و پیشرانه‌ آن 4 سیلندری توربوشارژ است. حجم موتور این خودرو 1.5 لیتری است که قدرت 110 اسب بخار و گشتاوری برابر با 178 نیوتن‌متر تولید می‌کند.

از قابلیت‌های این محصول سایپا می‌توان به سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، سیستم روشنایی دی‌لایت، اتولایت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، مانیتور 7 اینچی لمسی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، تهویه اتومات و … اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز