فروش فوری دو محصول جدید سایپا ؛ کارون و پادرا پلاس

لست سکند

سایپا دو محصول جدید خود یعنی کارون و پادرا پلاس را به صورت فروش فوری ویژه شهریورماه عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودروسازی سایپا فروش فوری دو محصول کارون و پادرا پلاس را از امروز دوشنبه 14 شهریورماه 1401 راس ساعت 10 صبح آغاز می‌کند که این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در این طرح فروش، پیکاپ کارون با قیمت 420 میلیون تومان در رنگ‌هایی همچون سفید، مشکی و نوک‌مدادی عرضه می‌شود که متقاضیان می‌توانند رنگ موردنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین پادرا پلاس سفید دوگانه‌سوز نیز دیگر خودرو ارائه شده در طرح فروش فوری سایپا است که متقاضیان می‌توانند با پرداخت 399 میلیون تومان آن را خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

شرایط خرید کارون و پادرا پلاس

لازم به ذکر است از سوی خودروسازی سایپا موعد تحویل این دو محصول 30 روزه اعلام شده  و خریداران می‌توانند پس از این مدت زمان خودرو را با مراجعه به نمایندگی منتخب و با ارائه مدارک هویتی تحویل بگیرند.

متقاضیان برای خرید این دو محصول ابتدا باید به سامانه فروش ویژه سایپا مراجعه کنند و پس از ورود به سایت در قسمت خرید خودرو نوع محصول را انتخاب و با پرداخت وجه تعیین شده، نسبت به خرید خودرو موردنظر اقدام کنند.

یکی از شرایط بخشنامه فروش فوری سایپا ارائه برگه احراز سکونت توسط مشتری است که فرد باید این برگه را به نمایندگی محل ثبت‌نام خود تحویل دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز