فروش خاص ترین بی ام و ۳۲۰ در ایران

یکی از نمایندگی‌های اصلی پرشیا خودرو در تهران، فروش خاص‌ترین بی‌ام‌و 320 مدل 2018 را آغاز کرده است.

به گزارش کاماپرس، بعد از تحریم ها و البته ممنوع شدن واردات خودروهای خارجی، هم قیمت این خودروها با افزایش زیادی داشت و هم اینکه محبوبیتشان بیشتر از همیشه شد. هنوز هم هستند کسانی که برای خودروهای خارجی رقمهای میلیاردی می پردازند و همیشه دنبال مدلهای خاص بازار هستند. حالا هم شنیده می شود، پرشیا خودرو که نماینده اصلی فروش خودروهای بی ام و در ایران است، فروش یکی از خاص ترین مدلهای این برند یعنی بی ام و ۳۲۰ را شروع کرده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت بی ام و ۳۲۰ چقدر است؟

قیمت این خودرو پرطرفدار در سایت پرشیا خودرو حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده است. طرفداران 320 خوب می‌دانند که این نسخه از سری 3، هم قدرت کمتری نسبت به 330 دارد و هم اینکه آپشن‌هایش از 330 بسیار کمتر است. ولی حالا پرشیا خودرو برای جبران کاستی‌های 320، فروش نسخه بسیار خاصی از آن را شروع کرده؛ نسخه‌ای که یا یک دستگاه از آن در کشورمان وجود دارد یا اگر وجود داشته باشد، به تعداد انگشتان یک دست هم نیست.

آریاک سفر

مهم‌ترین ویژگی این 320 که کاور مات روی آن کشیده شده، نصب کیت M اورجینال روی آن است؛ یعنی همان چیزی که اکثر مالکان 320 حسرتش را می‌خورند. ضمن اینکه جلوپنجره خودرو نیز تغییر کرده، رینگ‌ها بزرگتر شده و حتی کیت اگزوز که حدود 23 اسب بخار به قدرت موتور افزوده، نیز روی آن قرار گرفته. نکته جالب‌تر اینکه همه این تغییرات، تحت گارانتی پرشیا خودروست و از این بابت، خریداران نباید نگران چیزی باشند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش باما، گفته می شود خودروهای صفر کیلومتر زیادی در نمایشگاه مرکزی این شرکت واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص و همچنین در سایر نمایندگی‌های مجاز آن، قابل خریداری است.

مرتبط با : پرشیا خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز