فروش تور به مقصد کیش ممنوع شد

 

سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش به منظور حفظ سلامت شهروندان این منطقه هر گونه فروش گروهی و تور به مقصد کیش را ممنوع کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش؛ ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه ای تصمیماتی مبنی بر محدود سازی جزیره زیبای کیش در راستای حفظ سلامت کیشوندان و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا اتخاذ نمود که این تصمیمات به شرح ذیل است :

الف) مقرر گردید از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۹ پروازهای ورودی به جزیره با محدودیت در تعداد پرواز در روز از مبدا فرودگاه های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهرها صرفا جهت امور ضروری برقرار باشد‌.

ب) این پروازها با محوریت شرکت هواپیمایی کیش – کیش ایر انجام خواهد شد.

آریاک سفر

ج) از روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۱۹ هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش ممنوع بوده و فروش بلیط ها صرفا برای کیشوندان، کارکنان و خانواده های دستگاه های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود می‌گردد.

د) آمار پروازها به تفكیک هر پرواز و بصورت روزانه برای سازمان هواپیمایی کشوری جهت کنترل ارسال خواهد شد.

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش همزمان با نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا، ضمن استریل و پاکسازی کلیه هواپیماها پس از هر پرواز، اقدامات فرهنگی، ضد عفونی خودروهای پیکاپ، کترینگ و دفاتر را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مرتبط با : کیش ایر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز