فرصت پرنده نگری در تالاب میانکاله با تورهای ماهبان گشت

تالاب میانکاله

آژانس ماهبان گشت آسمان، مجری باسابقه و مجرب انواع تورهای گردشگری به ویژه تورهای طبیعت گردی، تور گردشگری و پرنده نگری در تالاب میانکاله برگزار می‌کند.

به گزارش کاما پرس به نقل از روابط عمومی آژانس ماهبان گشت، تالاب بین المللی میانکاله یکی از لذت بخش‌ترین مقاصد گردشگری به شمار می رود که در شهرستان بهشهر استان مازندران واقع شده است. این تالاب با صد هکتار وسعت، از دریا، دریاچه، جنگل، کوه و مردابی بسیار بکر و زیبا برخوردار می‌باشد.

حیات وحش میانکاله

تالاب میانکاله بهشت اسب‌ها و پرندگان مهاجر می‌باشد و در پاییز هر سال، هزاران پرنده مهاجر مانند پلیکان، قو، عقاب دریایی دم سفید، مرغابی، باکلان و فلامینگو پس از طی یک مسیر طلانی، خود را به تالاب میانکاله می رسانند و تا آخر زمستان در آن جا می‌مانند. حیات وحش بسیار دیدنی و بی نظیر تالاب میانکاله، زیستگاه طبیعی اسب‌های وحشی، فک دریایی، جوندگان کوچک، خفاش، تشی، خرگوش صحرایی، گربه وحشی، گراز، گربه جنگلی، جوجه تیغی، روباه معمولی و شغال می‌باشد.

مجوز ورود به میانکاله

آریاک سفر

برای ورود به تالاب میانکاله نیاز به مجوز دارید. البته تور میانکاله مجوز لازم برای بازید از این تالاب را دریافت می‌کند. اما اگر قصد دارید شخصا به بازدید تالاب میانکاله بروید، ابتدا می‌بایست در ساعات اداری به سازمان حفاظت از محیط زیست شهر بهشهر رفته و مجوز لازم را کسب کنید.

شرایط آب و هوایی تالاب میانکاله

تالاب میانکاله از آب و هوایی بسیار مطبوع و دلپذیری برخوردار است. میانگین دمای این تالاب در حدود 17 درجه سانتیگراد بوده و میزان بارش سالیانه 700 میلی لیتر می‌باشد. اگر می‌خواهید در بازدید از تالاب میانکاله، از تماشای پرندگان مهاجر و سمفونی شنیدنی طبیعت لذت ببرید، بهتر است در فصل پاییز به این تالاب سفر کنید.

 

مرتبط با : آژانس ماهبان گشت آسمان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز