فرصت محدود برای مالکان خودروهای هیوندای

لست سکند

همزمان با شروع فصل تابستان، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو که با نام اختصاری KTL شناخته می‌شود، به عنوان تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران از طرح تابستانه خود خبر داده است.

به گزارش کاماپرس، طرح تابستانی «خدمات مطمئن هیوندای» شامل کلیه خودروهای هیوندای است.این طرح از 22 خردادماه آغاز شده و تا 3 تیرماه ادامه خواهد یافت.
تمام مالکان خودوری هیوندای می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز، از خدماتی که شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو ارائه می‌دهد و از مزایای طرح تابستانه بهره‌ مند شوند.

در این طرح ابتدا از خودرو بازدید صورت می‌گیرد و سپس بررسی سیستم تهویه مطبوع انجام می‌شود. لازم به ذکر است که اجرت خدمات سرویس ادواری و قطعه فیلتر روغن نیز رایگان است.

در این طرح تابستانی،علاوه بر مواردی که ذکر شد، بازدید و بررسی سطح مایع خنک‌کننده موتور، روغن ترمز و سطح مایع شیشیه شوی، وضعیت ظاهری و فشار باد تایرها، عملکرد چراغ‌های جلو و عقب، عملکرد کمپرسور و اطمینان از عدم نشتی لوله‌ها و اتصالات، بازدید از فیلتر هوای ورودی و تهویه مطبوع و در صورت نیاز تعویض نیز به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو فعالیتش را از سال 1397 به عنوان نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی در ایران با هدف فروش و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری تولیدی و وارداتی آغاز کرده است.

 

مرتبط با : تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز