فرصت سرمایه گذاری در بورس را از دست ندهید!

در اولین روز کاری پاییز 1400، شاخص کل بورس نسبت به دو روز گذشته 2.5 درصد جهش پیدا کرد و به محدوده یک میلیون و 422 هزار واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز 7 هزار واحد رشد کرد و در مرز 422 هزار واحدی قرار گرفت. بیشترین ارزش معاملات امروز هم مربوط به نماد «فسبزوار» بود که 5 هزار و 300 میلیارد ریال اعلام شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز 2 میلیون و 151 هزار و 425 معامله به ارزش 251 هزار و 227 میلیارد ریال در بازار بورس انجام شد. در واقع معاملات امروز بازار بورس 10.34 میلیارد سهم حجم خورد.

به گفته امیرعلی امیرباقری، کارشناس فعال بازار سرمایه، اکنون بازار در موقعیت ارزنده‌ای برای سرمایه گذاری میان مدت و بلندمدت قرار دارد. فعالان بازار نباید در وضعیت فعلی معاملات بورس دست به اقدامات هیجانی بزنند، زیرا این موضوع به شدت بر روند حرکتی بورس اثر می‌گذارد. نکته مهم در شرایط کنونی بازار بورس، ابهامات کلان سیاسی کشور است. در حال حاضر انتظارات پیرامون قیمت دلار نقش مهمی در روند حرکتی آینده این بازار دارد.

خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:

آریاک سفر

دلار ارزان قیمت دور از تصور است

طی چند وقت گذشته برخی فعالان بازار از ترس رکود و انجام برخی پیش بینی‌ها در خصوص کاهش نرخ ارز، اقدام به فروش سهام کردند. با توجه به حجم نقدینگی بیشتر از چندین هزار هزار میلیارد ریالی و رشد اقتصادی کنونی کشور، وقوع ارقام پایین برای دلار دور از تصور به نظر رسیده و چندان عاقلانه نیست.

امیرباقری معتقد است با توجه به شرایط تورمی کشور و چشم اندازهای آینده آن، انتظار بر این است که سهامداران با تحلیل‌های درست و منطقی خود توجه بیشتری به کسب حداکثر میزان بازدهی از شرکت‌ها داشته باشند. ضمن اینکه تنها نرخ دلار عامل تعیین کننده مسیر حرکتی بورس نیست، سهامداران باید سایر شاخص‌های کلیدی، داخلی و خارجی، را هم در این خصوص مد نظر قرار دهند.

خبر مهم برای فعالان اقتصادی و علافه مندان سرمایه گذاری:

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “فرصت سرمایه گذاری در بورس را از دست ندهید!

  1. محمد گفته:

    پالایش دادید به مردم هنوز از ضرر در نیومده این دیدگاه بلند مدت منظورتون تا کیه فجهان کیمیاتک منفی خورده

  2. محمد گفته:

    من ۱۰۰میلیون وارد بورس کردم ۵۰میلیون پولم رفت، مگر گوشهای ما دراز است که وارد بازار بورس بشیم، دوستان بورس شما را بیچاره میکند، خیلی ها را میشناسم سرمایه خود را در بورس از دست داده اند ودر زندان به سر میبرند، بورس بدرد همان ۳میلیون نفر میخورد که قبلا بودن، هرکس فکر کنه در بورس پولی دستش رو میگیره سخت در اشتباه است، تا حالا ندیدم کسی در بورس سود کرده باشد، دوستان اینکار را نکشیدخبر خوب بورس ایران را قرمز میکند وخبربد بورس را قرمز میکند، دلار بالا میره بورس قرمز است پایین میاد قرمز است گفتن آز مابود وشنیدن از شما

  3. مالباخته گفته:

    یکسال بیشتر است که یک ریال سود که نداشته هیچ اصل پول هم کمتر شده صد رحمت به بانک ها خداوند شما را لعنت کند که دست در جیب مردم کرده‌اید حرام خورها ما می‌خواستیم ارزش پولمان کم نشود اصل پولمان هم ازدست رفت

  4. غلامعلی ماشینچی محرز گفته:

    اقا لطفا تبلیغ ورود لبورس را نکنید تا دو فردا دیگر همه نفرینها برای شما ارسال شود مردم متوجه شدن تا وقتی قوانین بانک عوض نشود بانکها اجازه سو دهی بسهامداران را نمیدهند

  5. علی گفته:

    سلام عزیزان سهامی ک میخریم تا شیش ماه حق فروش نداشته باشیم اونوق دیگ نوسان معنی نمیده وبلند مدت بورس عالی میش

  6. مال باخته بورس گفته:

    بازهم بی پول شدید فکرغارت مردم افتادیدبااین تبلیغات کذایی گوشت مردم راتاکی میخواهید بخورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز