فرصت حضور و غیاب آنلاین پرسنل با اپلیکیشن جدید طرح و پردازش غدیر

پیشرفت روز افزون تکنولوژی موجب شده که موسسات و نهادها با بهره مندی از آن،فناور استفاده بهینه تری از نیروی انسانی داشته باشند. شرکت‌هایی در این حوزه داخل ایران مشغول به فعالیت هستند و با ارائه راهکارها و سیستم ها، برای بهینه سازی عملکرد پرسنل تلاش می کنند. یکی از کاربردی‌ترین این مجموعه‌ها که با ماموریت بهینه سازی فرایندهای مدیریتی سازمان ها فعالیت می کند، طرح و پردازش غدیر است.

این شرکت در دهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس امسال شرکت دارد و به ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازد. کاماپرس در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۱ گفت و گویی با جناب آقای کمیل نیکنام، مدیرعامل این مجموعه ترتیب داده است تا برنامه ها و اهداف طرح و پردازش غدیر برای آینده روشن شود؛

ریشه شکل گیری طرح و پردازش غدیر

در ابتدا مدیر عامل طرح و پردازش غدیر، جناب آقای نیکنام، اینگونه به معرفی این مجموعه پرداخت: شركت طرح و پردازش غدير فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ با یک تیم جوان ولی پر از اهداف و برنامه های بزرگ آغاز و در همان ابتدای راه اقدام به سرمايه گذاري و خريد واحد سيستم‌هاي ويژه شركت بزرگ پرورش داده‌ها کرد. اين اقدام باعث شد تا چندین دهه تجربه موفق و تخصص شركت پرورش داده‌ها در زمينه طراحي، توليد و ارائه سيستم هاي حضور و غياب، رستوران، كنترل تردد، كنترل پاركينگ و … به اين شركت انتقال پیدا کند. جذب متخصصان زبده و خلاق از سراسر کشور در همان گام نخست در دستور کار قرار گرفت تا علاوه بر ارائه خدمات با كيفيت و كسب رضايت مشتريان به ارتقاء تكنولوژي و سطح كيفي و كمي محصولات هم پرداخته شود تا آنجا كه در سال 13٩٥ از سوي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به عنوان شركت دانش بنيان احراز صلاحيت شد و هم اكنون در حوزه‌هاي مختلف نرم افزاري و سخت افزاري، محصولات متنوعی را عرضه می‌کند.

موفقیت‌های غدیر

آریاک سفر

با توجه به حضور این مجموعه در اینوتکس امسال، از آقای نیکنام خواستیم تا درباره محصول جدیدی که در این نمایشگاه ارائه می‌شود، توضیحاتی ارائه دهد: شرکت غدیر با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در ارائه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه حضور و غیاب، کنترل تردد و احراز هویت، افتخار همکاری با بیش از سه هزار سازمان، شرکت دولتی و خصوصی را در رزومه خود دارد. این شرکت برای همراهی با مجموعه های متوسط و کوچک در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، نرم افزار ابری تایمزی، اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین را ارائه کرده است که این شرکت‌ها ضمن استفاده از امکانات متنوع با هزینه بسیار کم، نیازهای خود را در زمینه کنترل تردد پرسنل رفع کنند. لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار با تمامی امکانات به مدت یک ماه رایگان است تا مخاطبان این اپلیکیشن با آسودگی خیال ارزیابی های خود را انجام دهند.

پردازش غدیر دغدغه مند برای کسب و کارها

جناب آقای نیکنام رفع دغدغه‌های سازمانی و کمک به بهینه سازی عملکرد کسب و کارها را به عنوان ماموریت اصلی طرح و پردازش غدیر معرفی کرد و افزود: خدا را شاکریم که طی این سال‌ها همراه مجموعه‌های متنوعی در سراسر ایران بوده‌ایم. از ابتدای فعالیت خود شبکه فروش در سراسر ایران ایجاد کردیم تا عدالت را در ارائه خدمات و محصولات در سراسر ایران رعایت کنیم. همیشه در تلاش هستیم استانداردهای لازم را در محصولاتمان ارائه دهیم و افتخار دریافت گواهینامه‌های معتبر متعددی از ارگان‌ها و اصناف مختلف در کارنامه خود ثبت کرده ایم.

وی در ادامه از موفقیت‌های دیگر این مجموعه در زمینه اخذ نمایندگی رسمی برندهای معتبر جهانی و تاسیس کارخانه در منطقه پیام اشاره داشت: اخذ نمایندگی رسمی از برندهای معتبر جهانی مثل سوپریما ، سی ام آی تک، اکتوال، تایمی و ارائه محصولات با کیفیت خارجی همراه با پشتیبانی و خدمات پس از فروش طرح و پردازش غدیر، باعث اعتماد بیشتر مشتریان شده است. همچنین گستردگی خدمات و نیاز به محصولات با کیفیت داخلی و مقرون به صرفه، تلاش ما را برای افزایش تولیدات داخلی خود مضاعف کرد و این تلاش منتج به انتقال خط تولید محصولات ، به منطقه پیام و احداث کارخانه طرح و پردازش غدیر در این منطقه شد. یکی از محصولات پرطرفدار حضور و غیاب ایرانی با نام تجاری توسان، نیز یکی از خطوط اصلی تولیدات در این کارخانه می باشد.

چشم انداز و چالش پیش روی تایمزی، حضور و غیاب آنلاین طرح و پردازش غدیر

مدیرعامل طرح و پردازش غدیر انتظارات مثبتی نسبت به آینده تایمزی داشت و در این خصوص گفت: حرکت به سمت استفاده از زیرساخت های ابری در تمام کشورها حرکت رو به رشدی دارد و شرکت ها ترجیح می دهند با استفاده از این زیرساخت ها هزینه های نگهداری و مدیریت کسب و کار خود را کاهش دهند. در ایران هم چالش های زیادی پیش روی کسب و کارهاست، ما با ارائه تایمزی، حضور و غیاب پرسنل را برای کسب و کارها تسهیل کرده ایم. با توجه به امکانات و طراحی محصول تایمزی انتظار داریم مورد استقبال شرکت ها قرار گرفته و روز به روز به تعداد کاربران این محصول افزوده شده و بر افتخارات ما بیفزاید.

فعالیت در بازارهای بین المللی همواره دارای محدودیت های خاصی برای ما بوده است. تلاش ما در مجموعه غدیر ایجاد نمایندگی‌های خارج از کشور است، تا با این روش بتوانیم از محدودیت‌ها گذر کنیم و در بازارهای بین المللی حضور موثر داشته باشیم.

با وجود توسعه رایانش ابری و ارائه مناسب خدمات و محصولات در این بستر، مدیرعامل طرح و پردازش غدیر معتقد است که همچنان چالش‌هایی مانند بهینه سازی سرعت پاسخگویی سرورها در زمان‌های پیک استفاده و ضعف فرهنگی در استفاده از محصولات ابری وجود دارد. در پایان جناب آقای نیکنام بیان کرد: مجموعه غدیر با گردآوری متخصصان با تجربه در حوزه تحقیقاتی، فنی و محصولات تولیدی خود سعی در شناسایی سریع و به موقع و رفع موانع مدیریتی کسب و کارها دارد و در جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان تلاش می کند.

مرتبط با : طرح و پردازش غدیر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز