فرش ماشینی 6 متری در بازار چند؟

عوض کردن فرش‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در ایجاد تنوع در دکوراسیون و حال‌و‌هوای خانه داشته باشد. فرش‌ها نقش مهمی در چیدمان فضای خانه دارند و می‌توانند تم رنگی یا تضاد رنگی ایجاد کنند، نقص‌ها را بپوشانند و راحتی ایجاد کنند. فرش ماشینی 6 متری یکی از گزینه های جذاب و به صرفه برای خرید عید است. این فرش کوچک به کمک فضاهای خالی خانه می آید تا جلوه بهتری را پیش روی چشمان شما قرار دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین فرش‌های 6 متری ماشینی را معرفی می‌کند.

فرش ماشینی 6 متری مدل مدرن طرح فرانسوی زمینه طوسی

این فرش شش متری با قیمت 4 میلیون و 150 هزار تومان در سایت دیجی‌کالا موجود است. جنس نخ‌های به‌کاررفته در این فرش 420 شانه از پنبه و پلی‌استر است. تراکم فرش برابر با هزار و 700 است.

آریاک سفر

فرش ماشینی ساوین کد 4121

رنگ غالب در این فرش توسی و خاکستری است. فرش ساوین 320 شانه بوده و تراکم آن 960 است. پلی‌استر، پنبه و کنف نخ‌های به‌کار رفته در این فرش هستند. قیمت این محصول در فروشگاه دیجی‌کالا 2 میلیون و 450 تومان است.

بیشتر بخوانید:

فرش سهند مدل وی اف 12

رنگ زمینه این فرش سورمه‌ای است. کیفیت تولید آن درجه یک بوده و از نخ‌های پلی‌استر، پنبه، کنف و پلی پروپیلن در تولید محصول استفاده شده است. فرش سهند 700 شانه است و قیمت آن حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان است.فرش ماشینی سهند کد V108.DU

فرش ماشینی سهند کد وی 108

کیفیت تولید این فرش درجه یک بوده و رنگ زمینه آن سورمه‌ای است. نخ تار در این فرش از پنبه و پلی‌استر و نخ پود آن از کنف است. این فرش 700 شانه است و تراکم آن هزار و 400 است. قیمت این محصول 3 میلیون و 200 هزار تومان است.

فرش آرمانی مدل مدرن پتینه قاب‌دار

فرش آرمانی 700 شانه است و نخ به‌کار رفته در آن از جنس اکرلیک است. تراکم فرش 2 هزار و 500 بوده و زمینه آن به رنگ توسی است. قیمت تعیین شده برای این فرش شش متری 7 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز