فرش طوسی و دکوراسیون رنگ طوسی

فرش طوسی به دلیل اینکه در طیف رنگی خنثی قرار دارد امکان سازگاری با همه‌ی رنگ‌ها و سبک‌ها را دارد. به همین دلیل مورد استقبال زیادی قرار گرفته و اخیرا این رنگ بین دیگر فرش‌های ماشینی پرطرفدار شناخته شده است. ضمنا قیمت فرش طوسی نسبت به دیگر مدل‌های فانتزی مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فرش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از فرش طوسی در محیط‌های کوچک باعث بزرگ‌تر جلوه دادن آن می‌شود. هم چنین فرش آشپزخانه طوسی نیز بیش‌ترین فروش را میان فرش‌های ماشینی داشته است. ضمنا استفاده از فرش طوسی جدید در دکوراسیون‌های مدرن نیز توصیه می‌شود. در سال‌های اخیر فرش‌ طوسی رنگ طرفدارن زیادی پیدا کرده، زیرا این رنگ فرش با هر رنگ مبلمان یا پرده‌ای هماهنگ می‌شود. در ادامه با پرطرفدارترین رنگ‌بندی‌های فرش طوسی آشنا خواهید شد؛

رنگبندی‌های پرطرفدار فرش طوسی

فرش طوسی طلایی

این مدل فرش برای دکوراسیون طوسی کاربرد زیادی دارد. فرش طوسی طلایی یا طلاکوب بهترین گزینه برای ست کردن با مبلمان‌هایی با چوب طلایی یا مبل‌های دارای پارچه‌های طلاکوب و هم‌چنین مناسب کسانی که دکوراسیونی باشکوه برای منزل خود مدنظر دارند، به نظر می‌رسد.

آریاک سفر

فرش طوسی صورتی

رنگ صورتی به علت نشاط بخش بودن برای یک دکوراسیون شاد مناسب است. این فرش در هر طرحی اعم از شلوغ یا خلوت آرامش را انعکاس می‌دهد. به دلیل این ویژگی این فرش برای دکوراسیون طوسی اتاق خواب بسیار مناسب به نظر می‌رسد

فرش طوسی کرم

ترکیب دو رنگ طوسی و کرم به این مدل فرش ویژگی خنثی بودن می‌بخشد‌. برای اینکه دکوراسیون از حالت سرد بودن خارج شود بهتر است از مبلمان و پرده‌هایی با رنگ گرم استفاده کرد.

فرش طوسی سفید

خرید فرش طوسی سفید برای افراد حساس به تمیزی مناسب نیست. به دلیل اینکه رنگ‌های به کار رفته در این فرش زود کثیف می‌شوند و برای مکان‌های پر رفت‌ و آمد مناسب به نظر نمی‌رسند.

فرش طوسی خردلی

این فرش بعد از فرش طوسی صورتی بسیار پرطرفدار است. استفاده از این رنگ باعث انرژی بخشیدن به فضا می‌شود و خرید فرش طوسی خردلی برای طرفداران رنگ‌های شاد مناسب به نظر می‌رسد.

فرش طوسی فانتزی

این فرش بسیار پرطرفدار است و به دلیل رنگ روشن از آن در آشپزخانه استفاده می‌شود. هم‌چنین در دکوراسیون مدرن برای ایجاد فضای جدید و جلوگیری از تکراری شدن مدل دکوراسیون کاربرد دارد.

فرش‌های متناسب با دکوراسیون طوسی

فرش زمینه کرم

با توجه به اینکه رنگ کرم و رنگ طوسی با همه‌ی رنگ‌ها هماهنگی دارند، برای مبل طوسی می‌توان از فرش با زمینه‌ی کرم استفاده کرد. استفاده از این فرش باعث ایجاد حس آرامش ‌ بزرگتر جلوه دادن فضا می‌شود.

فرش زمینه لاکی

این رنگ  بیشتر در دکوراسیون‌های سنتی استفاده می‌شود و مانند رنگ  کرم طرفداران زیادی دارد‌ و می‌توان مبل‌های طوسی را با این رنگ وفرش ست کرد. هم‌چنین برای دکوراسیون‌هایی که رنگ طوسی در آن‌ها به کار رفته با توجه به خنثی بودن این رنگ در آن می‌توان از فرش‌هایی به رنگ سرمه‌ای و زغالی هم استفاده کرد.

فرش طوسی و رنگ دیوارها

اگر رنگ فرش طوسی و رنگ مبل متفاوت باشد می‌توان برای رنگ یکی از دیوارها از رنگ طوسی یا کاغذ دیواری طوسی طرح دار استفاده کرد. به عنوان مثال در صورت استفاده از فرش طوسی صورتی و استفاده از یک مبل صورتی در کنار فرش می‌توان دیوار پشت مبل را به رنگ طوسی یا طوسی و صورتی درآورد و یا از یک کاغذ دیواری طوسی صورتی استفاده کرد.

فرش طوسی و پوشش کف خانه

در صورت استفاده از فرش طوسی می‌توان از پارکت یا لمینیت‌های قهوه‌ای روشن یا رنگ چوب استفاده کرد که در این صورت برای ایجاد هماهنگی در چیدمان بهتر است از مبلمان طوسی و کرم استفاده کرد. رنگ دیگری که با فرش طوسی برای پوشش کف خانه هماهنگ بوده، لمینیت یا موکت خاکستری روشن است.

فرش طوسی و اکسسوری‌ها

برای این منظور می‌توان از ترکیب‌های مختلفی استفاده کرد. مثلا می‌توان از تابلوهایی نقاشی که رنگ اصلی در آنها طوسی است، پاف با رنگ‌هایی دیگر در کنار فرش طوسی و… استفاده کرد.همچنین استفاده از وسایل فلزی به رنگ نقره‌ای و طلایی در کنار فرش طوسی طلایی جلوه‌ی خاصی به محیط مورد نظر می‌بخشد.

با توجه به اینکه ممکن است چیدمان خانه بعد از مدتی خسته کننده بشود، استفاده از گیاهان طبیعی و سبز و به ویژه گیاهانی که برگ‌های سبز تیره دارند، یک پیشنهاد عالی برای خانه‌هایی با دکوراسیون طوسی است.

انتهای پیام

مرتبط با : کارخانه فرش کاشان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز