فردا چهارشنبه تهران تعطیل است؟

با توجه به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها همچنین ادارات طی روزهای گذشته و تداوم آلودگی هوا در تهران این احتمال وجود داشت که فردا چهارشنبه 28 دی ماه تعطیل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به برودت هوا و مصرف گاز، ادارات و مدارس برخی استان‌ها تعطیل شده‌اند. تداوم آلودگی هوا در تهران نیز مدارس و دانشگاه ها را به تعطیلی کشاند.

مزینانی، عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیر حضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن، فردا همه مدارس تهران و دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل برای فردا (چهارشنبه) در تهران اجرایی می شود.

به گفته روابط عمومی استانداری تهران با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوا در وضعیت قابل قبول، تصمیمی برای تعطیلات ادارات گرفته نشده است. اما بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌های استان‌های همراه با بارش برف را افزایش داده است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

شب گذشته براساس اطلاع کارگروه اضطرار آلودگی هوا تمامی کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی در استان تهران امروز 27 دی ماه غیرحضوری شدند.

امروز همچنین بر اساس مصوبات کارگروه اضطراری آلودگی هوا طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا، و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک ممنوع اعلام شد. براساس این مصوبه همچنین از ساعت 22 امشب تردد شبانه کامیون‌ها به‌جز کامیون‌های حامل مواد سوخت و مواد فاسدشدنی ممنوع خواهد بود.

هم‌اکنون شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 183 و ناسالم قرار دارد و مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نیز از شهروندان درخواست کرده تا از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز